Ik wel hoor, kan ik misschien weer van leren 8-[ ! Blijf altijd kijken :mrgreen: ! Maar ik krijg er ook geen mega slecht gevoel over als ze lager zijn, is bewuste keuze.
Afdrukvoorbeeld
Ik wel hoor, kan ik misschien weer van leren 8-[ ! Blijf altijd kijken :mrgreen: ! Maar ik krijg er ook geen mega slecht gevoel over als ze lager zijn, is bewuste keuze.
Mooie prijs Robert-Jan, en ach ja, zolang je zelf tevreden bent met de prijs....:-\".
Je weet het toch nooit met de ticketprijzen, ik zie dit ook als een leerschool en hoe de prijsschommelingen in de smiezen, misschien voor over een paar jaar!!Ik denk maar zo, als je toch wil gaan en je weet wanneer, boeken, zodra je de prijs oke vindt!!
De tickets zijn over het algemeen al duurder dan afgelopen jaar vind ik. En als je aan de schoolvakanties gebonden bent, dan gewoon boeken wanneer het kan en wanneer je de prijs acceptabel vindt.
Wij slaan een jaartje Florida over in 2012. MAAR we hebben wel de tickets geboekt voor West USA voor vertrek op 2 juli!!!!!!
Mede dankzij leuke verslagen van Robert Jan en A3 hebben we er al onzettend veel zin in!
Waarschijnlijk gaan we in 2013 weer een keer naar Florida, wat we dan willen combineren met Ney York.
Dat wordt inderdaad een prachtige reis ! En om even de link on-topic te maken, waar heb je geboekt en wat heb je betaald (alhoewel geen Florida) ?
@mattrob
Had overal gekeken, maar uiteindelijk had AE ze het goedkoopst voor ons met United Airlines. We hebben nu 962 euro pp betaald (2 volwassenen en 1 kind dan 11 jaar) met vertrek op 2 juli 2012 en terug op 24 juli. Fijne vliegtijden en overstap op Washington.
pffff wat een prijzen zeg!
Ik had vorige week bij (bv) exit-reizen opgevraagd, die kwamen met United voor € 885 (en kinderen € 740), daar twijfelde ik ook nog over. Maar ben erg tevreden met prijs (en vluchttijden) Air Lingus ;-). Dat was overigens naar Orlando, niet naar de Westkust (zal ongetwijfeld ietsje duurder zijn).