Superprijs zeg ! Wij zoeken ook nog iets in die periode, maar helaas niet voor zulke prijzen nog ... :sad:
Afdrukvoorbeeld
Superprijs zeg ! Wij zoeken ook nog iets in die periode, maar helaas niet voor zulke prijzen nog ... :sad:
Geboekt op: 24-02-2012.
Geboekt bij: www.ebookers.nl
Periode: 28-12-2012 t/m 11-01-2013.
Route: AMS-MIA nonstop v/v
Maatschappij: KLM
Aantal personen: 2 personen.
Totaalprijs: 1665 euro incl auto *
*) Auto: hertz economy 15 dagen.
NB: Bij boeken KLM op hun website is de prijs 2320 euro voor 2 tickets zonder auto!!=D>
Dus.... grijp je kans!
Vliegt KLM dan weer rechtstreeks naar Mia in december? Ik dacht dat de rechtstreekse vlucht zou stoppen op 31 maart a.s.
groet pietje
Je kunt gewoon boeken bij KLM op de site
Ook bij alle andere aanbieders (Expedia, Tix, ebookers etc..).
Hopen dat ze de vluchten er niet alsnog uitwippen...
Geboekt op: 05-02-2012.
Geboekt bij: www.ebookers.nl
Periode: 14 mei-02 juni 2012
Route: AMS-MIA via Parijs
Maatschappij: KLM/AIR FRANCE
Aantal personen: 2 personen.
Totaalprijs: 1372 euro incl economy car bij Dollar
:lol:Kijk, dat zijn leuke prijsjes!!:D
Wij wilden eigenlijk deze zomer naar Florida, maar hebben besloten het 1 jaar uit te stellen. Nu heb ik begrepen dat hoe vroeger je boekt hoe goedkoper het is. Ik heb al op een paar sites gekeken maar volgens mij ben ik nu nog echt te vroeg. Hebben jullie een richtlijn voor wanneer je het beste kan beginnen met zoeken? Ik las ook dat je het evt bij een reisbureau al kan aangeven maar is dat niet veel duurder?
groetjes Judith
Vroeg boeken is geen garantie voor een goedkopere deal.
Als je goed op een rijtje hebt wat je wilt (lokatie, periode, accomodatie) kun je het beste bij meerdere aanbieders gaan vergelijken.
Ook kun je wachten op aanbiedingen van airliners voor goedkope vluchten.
Wil je echt perse in die periode in dat hotel, ja dan heb je natuurlijk kans dat je te lang gewacht hebt als alles is volgeboekt.:x
Tja, en elk budget is verschillend...
Zaterdag 25 februari
Geboekt bij D-reizen.nl
Van za 22-12 tot za 05-01
heen BRU-YUL-MCO
terug MCO-OHARE-BRU
3 volwassenen en 1 kind 2867,96 euro
@ Bollie763, je kunt 330 dagen van tevoren boeken, dit houdt in dat je terugvlucht 330 dagen van tevoren beschikbaar is. Dus je hebt nog voldoende tijd, gewoon goed research doen en toeslaan als de prijs oke is voor jullie!! Moeilijk te zeggen wanneer dat is, bij ons is het dit jaar wel uitgekomen, dat vroeg boeken het voordeligst bleek. Maar dat is altijd een gok!
Succes ermee!!