Wat wil je daar dan precies? De prijzen op die site zijn gelijk aan die van de SeaWorld site.
Afdrukvoorbeeld
Wie heeft nog 'Second visit for free' tickets. Wij gaan maandag 1 augustus weg.
Wat wil je met 'Second Day for free' tickets? Deze zijn persoonsgebonden..
Probeer een SeaWorld Orlando.
Op de SeaWorld Orlando site staan volgens mij standaard prijzen vermeld. Geen aparte aanbieding. Op dit forum praten ze steeds over aanbiedingen. Via welke sites kan je die bestellen?
Ik heb wel een site gevonden (www.greatorlandodiscounts.com). Heeft iemand daar ervaring mee? Het lijkt erop dat je deze tickets via internet kan bestellen, maar aan de winkel moet ophalen. Wordt wat lastig als ik vanuit St Pete naar Bush Gardens wil en de tickets in Orlando moet ophalen.
Ikzelf heb de orlando flex plus tickets gekocht
14 dagen onbeperkt toegang tot aquatica,bush gardens,island of adventure,sea world,universal studios wet 'n' wild en universal citywalk gekocht bij attraction tickets direct in Ierland.
Kosten me € 213,- per volwassene.
Met creditcard betaald is het meteen verzekerd voor "je weet het nooit".
Worden netjes aangetekend met de post verstuurdt.
Hi allen,
Wilde vanavond toegangs kaarten voor Seaworld via hun eigen site kopen. Wij gaan over bijna 3 weken naar Seaworld maar omdat de aankoopdatum (zie bovenstaand) al verstreken is krijg ik:Heeft er iemand nog een recente(re) promocode.Citaat:
The promo code you entered does not exist. Please enter another code.
Alvast hartelijk bedankt.
groetjes Monique:D
Ehm, dat hangt af van de soort tickets die je wil kopen....Van de site:Voor de combikaarten is de prijs aan de poort gelijk aan die op internet.Citaat:
Save with special online pricing. Online Savings of $8.
Hoeveel voordeel willen we hebben? Als je de e-tickets los koopt, kost je dat $ 186 excl tax. Als je de combi koopt, ben je $ 139 kwijt. Bij Billy Boys betaal je $122, maar die zitten niet in de Tampa area..........
Weet niet of deze korting op het forum al vermeld staat, maar is een aardige korting. Vond het bij toeval tijdens onze vakantie in April.
Als je op de site van Bush Gardens rechts bovenaan in het zoekvak, "transportation" invult krijg je een hele waslijst in beeld. De 4e van boven is een aanbieding voor international visitors.
Hier kan je een combikaart voor Seaworld en Bush Gardens kopen met onbeperkt toegang voor 7 opeenvolgende dagen. Ook vervoer zit er bij, als je dat zou willen.
En dit alles voor $85