Ja maar toch geen spinnen en slangen op dat hotel hoop ik ?:roll::-k
ik pak toch de beste hotel hoor eekhoorentjes geen probleem salamanders ook geen probleem maar die rotte insecten neen hoor :mrgreen:
Afdrukvoorbeeld
Nou... vergeet ook niet de Gerritus Tatoeterus
Niet écht inheems maar geimporteerd...
Maakt vaak de omgevingen van Kissimmee en Daytona onveilig.
Wél iets om over na te denken.
Gedijt alleen bij niet al te warm, en helemaal niet bij te koud, weer.
Dus daar heb je alleen in voor- en najaar hinder van. Te bestrijden met een goed groot glas bier en Cheetos, Jack 'n Coke of een Srewdriver. Does not play well with others !
En, net als de kakkerlak, heel slecht weg te krijgen :lol:.
en wat dacht je van die hele grote enge muizen........
Nou, wij twijfelen momenteel hoor. Die aardbeving heeft de aardkorst in Florida opengescheurd en nu zijn er gigantisch veel (giftige) insecten uit het middelste van de aarde omhoog gekomen.
Heb je de vliegreis overleefd, sterf je door een giftig insect.
En als je dat allemaal gelukkig niet mee hebt gemaakt, moet je ook nog eens terugvliegen :roll:
Misschien slaan we een keer over en ga ik mee doen aan het Nationaal Dictee. Heb ik toch iets om naar uit te zien.
.............om van de alligators en de slangen nog maar te zwijgen...........
zeg mensen,
ben jullie met mijn voeten aan het spelen,
ik vraag gewoon tips he
Jaaa, Alligators en slangen! Die hebben wij overal gezien daar. Voor hetzelfde geld wordt je doodgebeten, brrrr
(opzolderzoekengaatnaartent)
Op dit forum zijn we altijd bloedserieus. :wink:
OK en dan nog een echte reactie. Lees dit topic eens door. Je vraag wordt daar voldoende mee beantwoord denk ik. Florida zit op de grens van subtropisch en tropisch. Daar horen alle beesten en beestjes bij die in dergelijke contreien voorkomen, zij het dat je in een geciviliseerde omgeving als een Amerikaanse stad niet alles in die mate en aantallen vindt als in, zeg bijvoorbeeld, een natuurgebied als de Everglades. En de malariamug hebben ze al ver in de vorige eeuw geleden uitgeroeid. Die kwam ook in grote aantallen voor - ooit.