Ah thx, als je toch bezig ben kan je dan (voor de zekerheid) de prijs opvragen van zo'n pas?
Afdrukvoorbeeld
Ah thx, als je toch bezig ben kan je dan (voor de zekerheid) de prijs opvragen van zo'n pas?
Waar krijg je die indruk vandaan?
Die vavaf 2pm zijn passes voor Florida residents. Op de site van wdw zijn die ook gewoon te vinden als je bij parks & tickets klikt op check for special products and prices en dan kiest voor Florida Residents.
Ik heb ze ook even een mail gestuurd benieuwd wat ik voor antwoord krijg. Als er inderdaad nu iemand daar in de buurt is en het even na kan vragen zou dat helemaal top zijn!
Edit: zo het kunnen zijn dat die prijs van $110 een "upgrade" zijn als je al een annual pas hebt?
eeeeeeeeeeeeeeeeen antwoord:
Helemaal top natuurlijk! Deze gaan wij mooi halen in september!Citaat:
Hello Matthijs!
Thank you for contacting the Walt Disney World® Resort.
Yes, we have the Water Park Annual Pass which entitles guests to one
year admission at Disney's Blizzard Beach and Typhoon Lagoon.
*Adult (10+) Day Guest $110.76 Renewal: $94.79
*Child (3-9) Day Guest $90.53 Renewal: $74.55
PRICES INCLUDE APPLICABLE SALES TAX
UNDER AGE THREE ADMITTED FREE
Ticket locations include:
Water Park Ticket Windows
Downtown Disney Guest Services
Central Reservations at (407) W-DISNEY (407-934-7639)
Should you have additional questions, please contact us again by
replying to this e-mail.
Sincerely,
<naam>
WDW Online Communications
Na vele keren in Orlando te zijn geweest gaan we deze keer voor de eerste keer naar een waterpark. We hebben al besloten dat het TL wordt daar we niet zo van de wilde glijbanen zijn. Nu is mijn vraag is het aan te bevelen voor waterschoenen aan te doen ivm de warme grond of valt het mee?
Wij zijn nu aan het genieten.
Wij komen er net vandaan, waterschoenen absoluut niet nodig!!
In de middag worden de paden in het park wel erg heet, vind ik. Op veel plaatsen wordt wel gesproeid, maar op heel veel plaatsen ook niet. Dan zijn slippers wel handig, tenzij je op blaren wilt lopen. :)
Wij hebben wel altijd waterschoenen aan, wegen niets en zitten prima (Walmart) sommige mensen verliezen van alles in het water zoals oorbellen en andere sieraden of hun kluissleutel, niet fijn als je daar met blote voeten opstapt. Ook zijn, zoals Michael al zegt, de paden heel erg heet en dan ben je echt blij dat je waterschoenen aan hebt hoor.
Tsja, ieder zn voorkeur. Dan kun je overal wel waterschoenen dragen, ook op de stranden hier en de zwembaden want ook daar verliezen mensen hun spullen. Wij hadden prachtig weer en hebben totaal geen last gehad van warme paden of scherpe voorwerpen, los daarvan is het park ook nog eens glas-vrij dus daar hoef je ook niet bang voor te zijn!
Kijk gewoon wat je voorkeur is, als je 1 dagje naar een waterpark gaat zou ik er geen waterschoenen voor aanschaffen in ieder geval.