Zou iemand eens willen kijken naar 21-7 ophalen LAS inleveren LAX op 13-8
Op mijn computer lukt het niet om de prijs van een minivan optevragen bij Budget.com
jammer want ik zie zeer interessante prijzen langs komen....
Afdrukvoorbeeld
Zou iemand eens willen kijken naar 21-7 ophalen LAS inleveren LAX op 13-8
Op mijn computer lukt het niet om de prijs van een minivan optevragen bij Budget.com
jammer want ik zie zeer interessante prijzen langs komen....
Lijkt in dit geval niet erg interessant, je kan slechts kiezen uit 5 opties en geen prepaid dus alleen betaling bij afhalen.
Economy 925,20 EUR
Compact 925,20 EUR
Intermediate 948,78 EUR
Standard 972,35 EUR
Fullsize 972,35 EUR
Geen Suv's geeft hij aan
Bedankt RvH ligt het dus niet aan cookies oid, zoek ik gewoon rustig verder.
Auto geboekt bij Budget.com met de code U112000 vanaf FLL naar MCO van 5/4 tm 20/4.
Bedrag gereserveerd op mijn CC is $ 971,23 incl. Suppl. Liability Insurance & Loss Damage Waiver, Taxes & Fees.
Mooie prijs! Bedankt fransje voor de tip.
Goede tip! Vandaag ook geboekt bij Budget met de code U112000. Vanaf Miami airport 17 dagen vanaf 28-07 een midsize SUV voor € 413 ($487). Niet verkeerd.
Was toch even schrikken, want het bedrag wordt in $ afgeschreven (487). Staat wel op de reservering paid online € 487. Dus in euros.
Gelukkig is het bedrag wel in $ afgeschreven, maar waarom laten ze mij altijd zo schrikken met dit soort zaken. Slordig is het wel, maar de prijs is helemaal goed.
Geboekt bij Budget met dezelfde code van 3 augustus t/m 24 augustus een Standard SUV voor € 647,- vanaf Miami Airport. Niet spotgoedkoop maar voor nu een goede prijs vinden wij :o
Graag gedaan Jari, maar de eer moet eigenlijk niet naar mij hoor. Ben zelf aan het zoeken en googelen gegaan omdat ik de autoprijzen voor onze periode zo giga duur vond. Toen kwam ik op oa.a Flyertalk.com, Forumallesamerika.com en nog wat losse sites deze code tegen. Ik vertrouwde het eerst niet helemaal, daarom vroeg ik het hier. Intussen hebben wij zelf ook geboekt en hebben voor 28 dagen (31 maart-28 april)paasvakantie periode, een intermediate SUV Tampa-Tampa gehuurd voor 650 euro. Keurige prijs dacht ik zo.
Ik lees hier en op het autohuren draadje over dat de financiele afhandeling er wat rommelig uit ziet met dollar en euro tekens door elkaar gehaald, maar het bedrag klopt wel, op een onvoordelige wisselkoers/administratiekosten na (bij american express).
Ook ligt het er heel erg aan waar je huurt of er al dan niet verzekeringen etc bij zitten. Deze code lijkt ook iets voordeliger in Florida zelf en wat minder in andere staten/steden. Kwestie van vraag en aanbod bij Budget misschien? Las ergens dat alle verhuurmaatschappijen wel discountcodes hebben maar dat ze zelf per dag of auto kijken hoeveel korting er gegeven wordt naar gelang de drukte.
Maar ik ben wel blij om te lezen dat er zoveel mensen voordeel hebben met de code U112000!
Het lijkt er op dat de code U112000 nu niet meer zo'n voordelige prijs oplevert als de afgelopen weken.
Ik heb geboekt voor 226 euro en kost nu 473
Las op een ander forum ook al dat de prijs bij iemand bijna verdubbeld was.
Bij mij werkte de code gewoon 17 dagen midsize suv van 10 tot 28 mei voor 443 euro een mooie prijs vonden wij
Ik was aan het kijken hoeveel een auto (minivan) bij budget zou kosten met de code die jullie hier geven. Maar als ik deze code ingeef zijn de verzekeringen niet meer inclusief en als ik die erbij moet boeken komt het duurder uit dan gewoon zonder code.