Ik heb hem van de week ingevuld , en bij contactpersoon heb ik iemand ingevuld die ze moeten bellen als er met ons wat gebeurd.
Bij contactpersoon en Amerika mag je het adres van de eerste overnachting neerzetten, en als je die niet weet UNKNOW.
Afdrukvoorbeeld
Ik heb hem van de week ingevuld , en bij contactpersoon heb ik iemand ingevuld die ze moeten bellen als er met ons wat gebeurd.
Bij contactpersoon en Amerika mag je het adres van de eerste overnachting neerzetten, en als je die niet weet UNKNOW.
Net esta ingevuld, er is wel wat veranderd ivm vorige keer zeg! Wij hebben bij contactpersoon amerika ons contactpersoon van het eerste huis ingevuld.
Ik heb bij een vernieuwde ESTA aanvraag voor mijn zoon per abuis mijn werkgevers info ingevuld i.p.v student. Ik kwam er pas achter toen ik met de aanvraag van mijn dochter bezig was. Stom natuurlijk. De ESTA is reeds goed gekeurd. Wie weet of dit problemen zal geven, of toch maar gewoon een nieuwe ESTA aanvragen?
Alvast bedankt.
Is bij ons nog nooit naar de ESTA gevraagd, laat staan gekeken. Zou me d'r niet druk om maken hoor.
Ik een vraag over de esta, vorig jaar zijn wij naar Amerika geweest en toen hebben een esta aangevraagd. Over 2 weken ga ik weer naar Amerika en mijn esta is dus nog geldig.
Alleen ben ik inmiddels van werkgever gewijzigd. Moet ik nu een nieuwe esta aanvragen of gewoon laten staan.
Nee, kun je gewoon laten staan. Alleen bij een ander paspoort moet je een nieuwe aanvragen. Als je paspoort minder dan een half jaar geldig is als je de US binnen komt, kun je niet door de automaten. Dan moet je in de rij voor een officer.
.............Als je paspoort minder dan een half jaar geldig is als je de US binnen komt, kun je niet door de automaten...............
Ik heb mijn twijfels over deze uitspraak.
Esta is een toestemming om naar de VS te reizen en heeft niets met de duur van je verblijf te maken.
Misschien heb ik het niet helemaal duidelijk opgeschreven. Je komt gewoon de US in met een paspoort dat minder dan een half jaar geldig is, alleen niet via de APC. Je krijgt dan een rood kruis op je slip en dan moet je alsnog aansluiten in de rij voor de bemande controle. Die laat je dan (als de rest goed is) gewoon binnen.
help... big issue
Wij zijn bezig met aanvragen van esta's voor 5 personen.
Mijn man heeft een 'vergunning in behandeling' binnen gekregen en die van mij is meteen goedgekeurd. Zou het kunnen komen omdat hij zelfstandige is en geen werkgegevens heeft ingevuld? Dat deze eerst bekeken wordt en later hopelijk goedgekeurd?
En nog veel belangrijkere vraag: zoon, met een autisme aanverwante stoornis hebben wij eerlijk ingevuld; psychische stoornis: JA. De esta is nu afgekeurd. Kan ik nu nog iets doen, of wordt dit de hele reis afblazen???:(
Wij zijn nu aan het opzoeken waar wij naartoe kunnen bellen voor info. Het esta gebeuren kan alleen naar Amerika gebeld worden op werkdagen, maar ik ben bang dat wij er telefonisch niet echt uitkomen. Wie herkent dit?
Die van je man zal wel in orde komen dat gebeurt vaker dat je er even op moet wachten.
Het invullen van JA bij psychische stoornis vanwege autisme, daar durf ik geen antwoord op te geven of dat de juiste benadering is geweest, wellicht dat iemand anders hier antwoord op kan geven en anders wordt het toch even bellen of je het juist hebt ingevuld en wat nu te doen.
Succes.