2 jaar terug was het inchecken voor de transatlantische vlucht vanaf Dusseldorf bij Delta. Ook met een KLM ticket. Alle 767 vliegtuigen van Delta hebben een eigen schermpje.
Afdrukvoorbeeld
2 jaar terug was het inchecken voor de transatlantische vlucht vanaf Dusseldorf bij Delta. Ook met een KLM ticket. Alle 767 vliegtuigen van Delta hebben een eigen schermpje.
Ik nam even aan dat passagier met KLM naar Amsterdam reisde en daarna met Delta verder...
Roelofb,
De stoelen moet je boeken bij de maatschappij die de vlucht verzorgt en niet bij degene waar je boekt. Als je via KLM een vlucht boekt welke uitgevoerd wordt door Delta moet je daar ook je stoelen boeken, want de stoelen die bij Delta in het systeem zijn zijn de stoelen welke je krijgt. Laat je daarover niets wijsmaken door de KLM helpdesks want die vertellen je dat je de stoelen krijgt zoals ze bij KLM dan gereserveerd staan en dat is NIET WAAR !!!!
@Anthon14;
ok, dus als ik via de klm boek, kan ik met de gegevens die ik van hun krijg dus mijn stoelen reserveren op de delta website voor de delta vluchten. handig dat ik dat weet, want we willen toch graag premium economy :) en vaak zijn ze al weg bij via de klm website. Weer wat geleerd :).
De accounts klm en delta kloppen wel vaker niet..met elkaar
Ik heb op klm geboekt..maar mijn klm account gaf aan dat al mijn
vluchten geannulleerd waren..terwijl ik op de delta website gewoon mijn account kon beheren
Heb daar de stoelen vast gezet..en moest voor vertrek inchecken
via ..jawel de klm website...dus tja..
Heb mijn boardingpassen uit geprint..en moest de rest van de procedure op Schiphol
bij delta doorlopen..
Dus je wilt zeggen, dat je niet online in kunt checken via Delta, Moonlight?
Dat was ik nl. van plan, omdat daar wel de juiste stoelen staan en we vliegen met Delta.
Roelofb, je zodra je de tickets hebt, via Delta inloggen met je KLM boekingsnummer en dan upgraden naar Economy Comfort. Je hoeft dus niet te wachten zoals bij KLM tot een x aantal dagen voor vertrek.
Zover ik weet kan je daar ook online inchecken bij Delta.
Een upgrade of stoelwijziging is heel simpel met je KLM boekingsnummer bij Delta. Je upgrade betaal je met je creditcard. Die EC stoelen zie je niet altijd goed of gelijk bij KLM terug is ons op gevallen, zag af e toe stoelen staan die we allang hadden gewijzigd. Maar zolang het bij Delta goed in het systeem staat is het prima.
Houdt bij Delta trouwens goed in de gaten of er wijzigingen zijn, daar zijn ze heel goed in. Wij hebben sinds de boeking eind augustus al 7 wijzigingen gehad (en we gaan pas eind maart weg dus wie weet komt er nog meer aan), varierend van een minuutje vertrek verschil tot andere vliegtuigen en een geheel verdwenen vlucht (de aansluiting verviel, zodat we een hele nieuwe vlucht vanaf AMS moesten zoeken omdat we anders te laat op de avond naar onze zin aankwamen). KLM is wel heel behulpzaam met wijzigen en gaf ook heel duidelijk aan dat we elke andere vlucht mochten kiezen zonder meerkosten omdat het Delta's schuld was. Hebben wel een betere vertrektijd en aankomst tijd nu, maar moesten dus de stoelen opnieuw vastleggen en dat kan nadelig zijn als dat nieuwe vliegtuig al half vol geboekt is of er een andere stoelindeling is, zoals bij ons.
Ik heb trouwens de app van Delta op mijn mobiel, met mijn persoonlijke en vlucht gegevens, kan alles in de gaten houden en kan hiermee ook inchecken omdat er een barcode op staat.
Ik ben via mijn account op delta omgeleid naar de website van klm voor in te checken
Die mobiele app is idd heel makkelijke zeker om de laatste wijzigingen
In de gateb te houden
Er via inckecken heb ik nog niet gedaan