Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
ze bedoelen denk ik dat als je een meerdaags pas of opties heb je die binnen 14 dagen moet gebruiken na het eerste gebruik dus is er niets aan de hand. Ik had mijn tickets ook van te voren gekocht (ook single day) en het enigste wat er toen opstond was dat het een jaar geldig was....
Inderdaad, meerdaagse passen zijn slechts geldig binnen 14 dagen nadat je deze pas voor de eerste keer gebruikt. Met single day passen dus niet van toepassing.
Er staat echter wel in een kader 'Important Single-Day Ticket Details'. En dan dus de regel 'Tickets and any options purchased must be used within 14 days of first use'.
Dat komt vast omdat dat een standaard tekst is voor de meerdaagse tickets, dus je niet druk maken want je mag gewoon op de door jullie gewenste dag het park in.
Oke bedankt! Zie nu ook dat ik al kan inplannen voor fastpass, en dat gaat nu tot midden juni!
Disney considering variable prices at parks
Re: Disney considering variable prices at parks
Ik denk prima idee.
Maar ja, ik kan mijn bezoek plannen.
En ik kan me voorstellen als je de kerstweek op vakantie wilt en je geen andere keus hebt je het hier helemaal niet mee eens bent..
Zelf heb ik een annual pass en die geld dus precies wat ze hier bedoelen met de "goedkope" periode
Wij mogen alleen door de weeks en niet in de periode tussen kerst en Nieuwjaar.
Ook niet in de maanden juli en augustus.
Maar wij betalen ook niet meer dan $ 233, 00 (ex tax) p.p. per jaar.
Re: Entree bewijzen parken
1. Vaak wel (afhankelijk waar je ze in Orlando koopt. Aan de poort zijn het duurst)
2. Afhankelijk waar je ze koopt. Bij Attractiontickets direct zijn het echte kaartjes.
3. ? Bedoel je of je het beste hoppertickets kan nemen? Hoppertickets moet je alleen nemen als je op 1 dag naar meerdere parken wil gaan. De meeste mensen doen dat niet als ze voor het eerste gaan. En als het veel geld scheelt zou ik zo plannen dat je geen hopper nodig hebt.
4. Nooit tickets kopen bij verkopers die al gebruikte tickets verkopen (met overgebleven dagen). De tickets zijn persoonlijk en het is verboden. Hier op het forum vind je veel van de aanbieders terug (attractiontickets direct (Duitsland, Ireland, UK), american estates etc)
5. Het meerdaagse ticket gaat in vanaf de eerste dag van gebruik (en is dan 14 dagen geldig voor het aantal dagen dat je betaald hebt).
Hallo Nientje, ik heb je vraag samengevoegd met een bestaand onderwerp. Wellicht dat je met wat teruglezen al veel van je vragen beantwoord ziet.