Wij betalen € 603,00 p.p. bij British Airways vertrek 13 juli naar Miami met 1 tussenstop op Londen Heathrow. Hebben al in januari geboekt, daarna nog niet weer zo goedkoop geweest. Nu kost datzelfde ticket ongeveer € 1000,00. Dus het kan wel goedkoop in het hoogseizoen, maar dan moet je vroeg en op het goede moment boeken. En vertrekken op dinsdag, woensdag of donderdag is ook goedkoper dan in het weekend.
28-04-10, 22:10
angelique100
Re: Vliegtickets voor 2010
vreemd vreemd vreemd ,k heb geen idee maar ik krijg deze prijs ook niet meer te zien.
De datum was 19-7 tm 12-8. Wij gaan zelf naar mco op deze datum en zo nu en dan check ik nog wel eens de prijs om te kijken hoe en wat er veranderd. Toen ik deze prijs zag dacht ik dit moet ik even melden maar ja het was niet de bedoeling om iemand blij te maken met een dode mus. Kom nu ook op heel andere prijzen, had eigenlijk even een copie moeten maken,.........
De ruime tijden zie ik nog wel als ik kijk bij 3 volw en 3 kids (wij zijn met 4 kids) maar als ik kies voor 1 pers krijg ik heel andere tijden/vluchten.(Altanta staat er niet meer bij)
Wij reizen zelf AmS MCo martinair op 19-7/12-8 voor nog geen 600 pp geboekt, dit is wel het duurste ticket geweest alle jaren en vliegen altijd hoogseizoen(maar boeken wel altijd vroeg op dit jaar na dan)
28-04-10, 22:20
Janneke
wat trouwens wel een goede tip is:
de tickets liggen nu rond boven de 800 euro
airberlin vliegt rechtstreeks op miami vanaf dusseldorf
met een beetje gunstige data (idd op dinsdag en woensdag vliegen) kun je een rechtstreeks ticket vinden voor 867 in het hoogseizoen.
helaas hadden wij deze flexibele reisdata niet, maar als je wel wat kunt schuiven, is dit toch een aanrader, voor weinig meerprijs lekker rechtstreeks
29-04-10, 03:47
Michael66
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janneke
@ de mensen die nog willen boeken voor het hoogseizoen: worldticketcenter is your friend :D
Wat is er dan zo bijzonder aan WTC? Hebben die speciale aanviedingen of kunnen die aan tickets komen waar andere reisbureau;s niet bij kunnen?
Aan "name dropping" heb ik zo weinig, graag wat meer info.
29-04-10, 07:53
Njit
Kreeg een reclamemail van Supersaver:
Met de KLM
Boeken kan tot 28 April-17 May 2010. Reisdata: 17 May-31 October 2010.
bovendien hebben zij ook hele scherpe aanbiedingen voor combi tickets, op aanvraag weliswaar.
en hele vriendelijke, behulpzame medewerkers
dat vind ik ook belangrijk, naast een goede prijs.
Zo zie je maar dat iedereen andere dingen belangrijk vind. Die medewerker hoop ik nooit nodig te hebben - ik wil gewoon op de site simpel kunnen boeken en betalen en een e-ticket in m'n email ontvangen :)