Ik verander nooit mijn Esta gegevens voor de duur dat die is afgegeven.....
Afdrukvoorbeeld
Ik verander nooit mijn Esta gegevens voor de duur dat die is afgegeven.....
Even een snelle vraag voor de ESTA aanvraag. Aangezien ik 2 voornamen heb en dus ook in mijn paspoort heb staan moet ik daar beide ook invullen of is de eerste naam voldoende?
Ik wil liever geen fouten op mijn aanvraag hebben, wil toch wel heel graag op vakantie ;)
Alleen je eerste naam, zoals die ook in je paspoort staat. Behalve als je Jan-Willem, Peter-Jan of zoiets heet natuurlijk. Bij mij staat bijvoorbeeld Gerrit Johannes <achternaam> in mijn paspoort en ik vul alleen Gerrit in. Net als bij het vliegticket, overigens.
Dank je! Heel toevallig staat er bij mij ook Gerrit Johannes ;)
Hallo Allemaal,
Ik kan op de site van Iberia mijn boeking beheren. Hier is ook een invulvakje VISA. Moet ik hier het ESTA nummer invullen?
Ze vragen ook nog om een nummer van het TSA program. Zijn hier mensen die daar nog ervaring mee hebben?
grtjes.
Een visum is geen ESTA
Je vliegt als Nederlander met een Visum Waver, Dus ESTA...
En ook geen TSA programma. (zoals bijv. Global Entry)
Ik heb net ESTA aangevraagd. Pffff... er is wel wat veranderd zeg. Een groot verschil met twee jaar geleden. Zelfs de namen van je ouders en de naam van je werkgever moet je invullen. Ik vind het een beetje ver gaan. Maar goed, ik mag niet zeuren. Ik kies er zelf voor om weer naar Amerika te gaan. Nouja...mijn florida-verslaving zet mij hiertoe aan :p
Wat is national identification number??? sofi nummer?
ben namelijk esta aan het invullen..
Dat is je BSN
zo een rompslomp de esta aanvragen ik herinner mij dat dit 2jaar geleden een stuk vlotter ging.
Kan iemand mij helpen wat ik moet invullen bij contactpersoon in de V.S want ik weet het niet hoor (tis niet alsof ik iemand ken)