Re: Vliegen met Delta Airlines
Ik vraag me af hoe het zit met de handbagage van Delta. Wij hebben geboekt bij KLM en dus ook een KL Vluchtnummer.
Bij KLM zijn de afmetingen : 55 x 25 x 35.
Nu lees ik bij Delta 56 x 35 x 23. Daar zit dus een paar cm verschil in de diepte. Nu heb ik een trolley van 25 diep, dus officieel te diep voor Delta. Hoe streng zijn ze bij Delta en maakt het nog verschil dat je een KLM boeking hebt?
Ook al heb je geboekt bij KLM, de delta regels gelden.
Delta is totaal niet streng op handbagage. No worries.
als ik zie wat sommige meeslepen als handbagage bij Delta .... Dan mag ik wel 2 trolley's meenemen. Nee je hoeft je bij Delta (nog steeds) niet druk te maken om de handbagage.
Ik vlieg 23 maart van Düsseldorf met Delta non stop naar Atlanta. Nu was mijn vraag of alle 767 toestellen van Delta een Personal entertainment systeem hebben? En hoe werkt het als ik aankom in Atlanta? Ik heb een ESTA visum.
Ik heb trouwens bij KLM geboekt betekent dit dat ik bij KLM moet inchecken of bij Delta ( omdat Delta de vlucht uitvoert).
Thanks alvast ;)
Normaal hebben alle trans atlantische vluchten van Delta personal entertainment.
In het vliegtuig vul je eerst een douane formulier in en deze mag je dan laten zien bij de immigratie en inleveren bij de douane. Zodra je in Atlanta aankomt volg je je voorgangers door de gangen naar de immigratie, je moet hier de rij nemen voor visitors. Tja daar wacht je dan geduldig op je beurt en dan krijg je wat vragen en maken ze een mooie foto van je en nemen ze meteen even je vingerafdrukken. Vervolgens krijg je een stempel in je paspoort met een datum wanneer je weer weg moet zijn.
Na de immigratie moet je je koffers van de lopende band halen en meenemen door de douane en als je doorvliegt lever je ze na de douane weer in.
Inchecken gebeurt bij een skyteam deelnemer, op AMS is dat KLM maar op Dusseldorf weet ik het niet maar er is vast wel iemand die dat weet.
Op dusseldorf ook bij KLM
Je dient de regels aan te houden van de uitvoerende luchtvaartmaatschappij, in dit geval dus Delta Airlines.
Dank voor het snelle andwoord
Ik heb nog een vraagje. Ik heb via de Delta site Economy Comfort geboekt. Stoelen uitgekozen en die staan er nog steeds netjes in. Alleen worden die stoelen helemaal niet overgenomen op de KLM site en staan hier nog gewoon de Economy stoelen, die ik in eerste instantie had uitgekozen. Wordt dit nog aangepast of moet ik hier zelf achteraan? Of maakt het niets uit, zolang ik maar incheck via het Delta account?
Niets aan doen, zolang de stoelen goed staan bij de Airline waarmee je vliegt gaat het goed. De computers van KLM en Delta werken erg slecht samen met de stoel indelingen maar uiteindelijk krijg je bij inchecken de stoelen zoals die staan bij de airline die de vlucht uitvoert.