Prachtig huis. Balen weer voor ons dat de pool niet op het zuiden/westen ligt, grrrrr.
Heb je misschien ook de link naar de condo op Reunion, ik vind het daar altijd zoooo mooi uitzien.
Afdrukvoorbeeld
Prachtig huis. Balen weer voor ons dat de pool niet op het zuiden/westen ligt, grrrrr.
Heb je misschien ook de link naar de condo op Reunion, ik vind het daar altijd zoooo mooi uitzien.
wij hebben wederom villa gehuurd bij us travel en weten niet waar we komen te zitten...das wel balen vind ik nu ik hier diverse villa's gezien heb...
we hebben wel een paar voorkeuren opgegeven nl; zo dicht mogelijk bij kissemee en dan bedoel ik old town, zwembad en terras op zuiden, zuidwest en minimaal 2 slaapkamers met tweepersoonsbedden...
heeft iemand een idee waar je dan terecht kunt gaan komen?
we hebben de silvervilla geboekt, vorig jaar hadden we een goldvilla geboekt en hebben we op calabay park gezeten..
zou het verschil heel erg groot zijn????
en we gaan in november, wat moeten we doen met de poolheat???
vorig jaar zijn we in mei gegaan en hebben we geen poolheat gepakt was ook echt niet nodig....
we kunnen dat ook nog terplekke beslissen, hebben ze ons verteld..
heeft iemand antwoord op een van mijn gestelde vragen?
heel erg bedankt alvast...
Ik denk dat het verschil redelijk groot zal zijn, verder zouik je wel willen aanraden om zwembadverwarming te nemen...
Het is eigenlijk heel simpel, je kunt niet voor een vrij laag bedrag verwachten dat je in een zogezegde "gouden" villa terecht komt...
Het is niet anders...
Je kunt preferenties opgeven tot je een ons weegt; hier zal men echt maar ten dele rekening meehouden. Huizen uit de goedkopere klasse met een zwembad op het zuiden zullen bijvoorbeeld schaars zijn. Sterker nog; die vallen waarschijnlijk in de duurdere klasse. En ze zijn in de buurt van Old Town naar alle waarschijnlijkheid ook al niet beschikbaar.
Je kunt ze eerder verwachten rond Indian Wells of in de wat oudere wijken rond de Sunridge Woods blvd. of misschien in Lindfields. Maar het blijft koffiedik kijken en je zult moeten wachten tot je de envelop met je bestemming in handen hebt. Dat is de charme van het systeem waar je voor hebt gekozen en... daar is de prijs ook naar.
Een ding is zeker: Je krijgt vast wat je is beloofd: Al onze villa's liggen op prima lokaties op niet meer dan 20 minuten rij-afstand van Walt Disney World. Onder die condities zijn wij ook wel een in Southern Dunes verzeild geraakt. Met een beetje fantasie is dat ook 20 minuten van WDW.......:-\".
You're welcome!!!
" The best part of this villa is the pool area, plenty of space and beautifull views out across the lake, the pool is probably one of the largest out of all the villas on the site.
Take a walk early in the morning and you will see the Otter, there is all sorts of wildlife in the area, including Gators, turtles, Eagles, Hawks, Otters. "
Adres van de condo is trouwens:
http://www.5starflorida.com/ (klik dan op 3 bed condo).
@Teleton;
beter omboeken naar gold dan??????
Hoi Floridafans!
Wij vertrekken eind september nog een keertje naar Florida. Dit keer hebben we zelf via internet een villa geboekt via Homeaway. Wij hebben een reservatie in het Coral Cay resort gemaakt via een Nederlandse eigenaar. Is iemand al eens in dit resort geweest? Beviel dat? Ik geloof dat dit resort achter de Nike clearence store ligt, nabij een trailerpark. Aan de US Highway 192.
Bedankt! :-)
Klopt inderdaad dat het achter de Nike Clearance ligt : http://maps.google.nl/maps?q=Coral+C...76709&t=h&z=16
Wij hebben geen ervaring met Coral Cay, maar zijn wel benieuwd welke townhome je bij HomeAway hebt geboekt :-k
Groetjes,
Pieter
Zoek me rot en kan geen bevredigend antwoord op m'n vraag traceren, dus maar even the lazy way :-$
Ik zou graag een leuke villa huren @ Orlando eind september ('11).
Kan echter vooralsnog nergens een villa korter dan een week huren :cry:
Iemand misschien de verlossende tip?