-
Re: Hotels via Priceline
Hoe is het met de ervaringen van hotels boeken op Key West met Priceline? Ik hou het gestaag vol, maar het lukt met niet echt.
Ik heb het idee dat je via Priceline in dit geval niet zo heel veel goedkoper uit bent, dat je net zo goed de B&B van je keuze kunt boeken.
Iemand hier ervaring mee? En tips?
-
Zal veel van het seizoen en de dag(en) van de week afhangen.
Als er iets te doen is op KW of in het weekend zal je wat minder geluk hebben.
Ken je overigens bijv. de site, kan je ervaringen op vinden:
http://biddingfortravel.yuku.com/for...West-Key-Largo
Knaapje
-
Je kan natuurlijk ook kijken naar marathon of 1 van de andere keys.
-
Dank jullie wel, ken de site (hou 'm ook nauwlettend in de gaten) en JbDutch, slaap toch heel graag op Key West zelf. Vrees toch dat het een B&B gaat worden. Ook omdat alles op Key West dan lekker op loopafstand is.
Bedankt iig!
-
Misschien ook de sites van de hotels zelf goed volgen.
Vorig jaar begin oktober (al 31 jan. geboekt, weliswaar) voor $ 90 incl tax in het BW Hibiscus gezeten. Gewoon rechtsreeks geboekt. Een bijkomend voordeel, het was tot 24 uur tevoren zonder kosten te annuleren.
Knaapje
-
Ook wij betalen rechtstreeks bij het hotel altijd minder dan via een boekingsite.
-
Gaat helaas nu voor ons niet op, we betalen in dat hotel bijna 200 dollar voor een nacht... We willen op 3 en 4 mei slapen op Key West, dat is toch al geen hoogseizoen meer?
-
Days Inn voor die 2 nachten $ 250.
-
Volgens mij is er van 2 tot 6 mei het Key West SongWritersFestival http://www.keywestsongwritersfestival.com dus dat zal de prijzen wel hoger maken.
TdJ
-
Wij hebben vorig jaar ook Key West met Priceline geprobeerd, maar niet gelukt. In plaats daarvan hebben we het Double Tree geboekt, niet in het centrum (wel gratis pendel), prima hotel!