Hoi freeze,
Heb je een type nummer van deze sony koptelefoon? en is de plug universeel, zowel voor Martinair als andere maatschappijen?
Groetjes,
Olga
Afdrukvoorbeeld
Hoi freeze,
Heb je een type nummer van deze sony koptelefoon? en is de plug universeel, zowel voor Martinair als andere maatschappijen?
Groetjes,
Olga
Wij vliegen morgen met Martinair 8-) Vandaag ingechecked, boarding passes uitgeprint en nog één nachtje slapen. We hebben economy class geboekt en we hebben de stoelen al drie maanden geleden vastgelegd en die staan ook op de boarding passes. Morgen op tijd naar Schiphol.
Heel veel plezier. Het weer is hier in Florida nu hartstikke goed, Colin wordt zoals het er nu naar uit ziet geen orkaan, dus genieten maar !
Ging de heenweg nog zo soepel met Martinair.... we zitten nu op Orlando Airport te wachten voor onze terugvlucht die nu al 5 uur vertraging heeft..... maar we hebben wel een gratis upgrade naar Comfort Class gekregen.
Wat is de reden van jullie vertaging?
Mijn broer zit momenteel in Havana, zou eigenlijk vrijdagavond al naar huis vliegen. Kreeg te horen dat de vlucht gecanceld was (weet de precieze reden niet, alleen karig sms contact) en hij verblijft nu in een 5 sterrenhotel met jacuzzi op de kamer. Ik kan me vervelender manieren voorstellen om op je uitgestelde vlucht te wachten. :) Dus als dat via Martinair geregeld is, vind ik dat wel weer goede service.
Waarom zeurt iedereen toch altijd zo over het eten? Of dat het belangrijkste is van de vlucht. Eet dan voordat je aan boord gaat of neem desnoods zelf een broodje mee. Drinken is er altijd voldoende te krijgen. Om nu voor een maaltijd met een Amerikaanse maatschappij te vliegen vind ik toch wel een beetje overdreven.
Het is de MDR-NC7. Er zit een enkele plug aan, en als accessoire zo'n dubbele plug bij.
Het vliegtuig wat gistermiddag naar Orlando moest vliegen had een technisch mankement en Martinair vond het onverantwoord om dat toestel nog te laten vliegen. Er moest dus een ander toestel geregeld worden en dat duurde 5 uur voordat die in Amsterdam beschikbaar was.