Ook misschien even :wink:
Afdrukvoorbeeld
Ik kwam deze tegen op vliegtarieven (heb zelf al martinair geboekt)maar misschien kan iemand er iets mee. delta vertrek 19-7 tot 12-8 Ams MCo (heenreis is erg lang maar misschien met wat schuiven naar andere datum intekorten. 469 euro !!
Incl. ALLE tax & toeslagen
17:20 Amsterdam (AMS)
21:05 Atlanta (ATL)
1
20:58
06:55 Atlanta (ATL)
08:18 Orlando (MCO)
19:30 Orlando (MCO)
14:45 Amsterdam (AMS)
1
13:15
Maar dan niet in het hoogseizoen... hahaha
Hier staat in ieder geval helemaal geen datum...Citaat:
Incl. ALLE tax & toeslagen
17:20 Amsterdam (AMS)
21:05 Atlanta (ATL)
1
20:58
06:55 Atlanta (ATL)
08:18 Orlando (MCO)
19:30 Orlando (MCO)
14:45 Amsterdam (AMS)
1
13:15
Het zou nog een heel klein beetje kunnen ex Tax...
maar 469, incl tax in het hoogseizoen ie gewoon niet mogelijk...
Het lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk dit :-k ... Om niet te zeggen, zo goed als onmogelijk :roll:
Laagste Vliegtarieven-Delta tarief op genoemde data EUR 965.
Met de bovengenoemde vliegtijden zou er toch ook een overnachting op het vliegveld of in een airporthotel bijkomen.
Ik kan ook zo gauw geen vlucht van Delta naar Atlanta vinden, die om 17.20 uur vertrekt.
Er gaat er wel een naar Heathrow, dus dan zou er nog een overstap in zitten.
Knaapje
Angelique
De link die je opgeeft verwijst naar Vliegtarieven.nl
Maar met de data die je opgeeft kom je absoluut niet (meer?) op de bedragen die jij aangeeft. De goedkoopste die aangegeven wordt is Aer Lingus met € 857 en ruim 24u reistijd. Niet echt aantrekkelijk. De volgende in prijs is Delta voor € 906 en een "normal" reistijd van ruim 13u.
Dus waar die bedragen van € 469 vandaan komen? Ik weet het niet. Ben wel nieuwsgierig, want ik wil misschien toch nog wat boeken in die periode. Misschien .... :roll:
http://img714.imageshack.us/img714/4...tarieven01.jpg
haha klinkt leuk die 469 maar dat is helaas gewoon onmogelijk
voor in het hoogseizoen zit je op 650+
iberia is vaak ook heel goedkoop, kan varieren van 665-765
wel vanaf brussel trouwens.
martinair had wel aanbiedingen hoor, go coconuts ofzo heette het, maar daar was deze periode van uitgezonderd helaaas...
@ de mensen die nog willen boeken voor het hoogseizoen: worldticketcenter is your friend :D
Niet per definitie; wij hebben EUR 545 geboekt voor rechtstreekste vluchten met Martinair vertrekkend midden in de zomervakantie (18 juli of zo). Maar, dat was wel het 'foutje' via de martinair.de website. Maar toch :-\" ! Normaal gesproken lijkt me onder de 500 euro onmogelijk, en onder 650 euro onwaarschijnlijk, daar ben ik het wel mee eens.