Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Hallo Luitjes,
Waar kan ik het beste 21-day ultimate tickets bestellen als ik ze binnen drie weken in huis wil hebben?
Ik wilde eerst bij Undercovertourist bestellen, maar deze site heeft ze ineens niet meer. Toen heb ik ze besteld bij Travelbuzz/floridaescapes.co.uk, maar deze bestelling is geweigerd omdat we niet in de UK wonen.
Alvast bedankt,
Ron
http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/.
Wij hebben onze tickets de afgelopen 2 vakanties hier gekocht.
Ik heb ze ruim van tevoren besteld, maar of we ze binnen 3 weken hadden weet ik niet meer. Het was wel snel.
Het geeft niets, dat je niet in Engeland woont. Tenminste niet bij deze maatschappij.
Succes
Wij hebben onze ultimate tickets bij deze site besteld.
Ze worden binnen 5 werkdagen aangetekend thuisgestuurd. Je betaalt met credit card. Zijn gewoon de echte tickets, geen vouchers.
Je krijgt wel vouchers voor de boggy creek rides, deze zijn gratis bij je bestelling.
http://www.attraction-tickets-direct...ices/index.htm
Ik heb ze nu besteld bij orlando-ticket-deals.co.uk, maar volgens mij is dit hetzelfde bedrijf als attraction-tickets-direct.co.uk. De checkout en de prijzen zijn hetzelfde alleen krijg je bij de laatste inderdaad de airboat vouchers.
Ik heb ze vrijdag 27 maart '09 besteld via de website en ik zal laten weten of het goed is gegaan en wanneer ik ze binnen heb gekregen.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken.
Ik heb toch een vraagje over al die aanbieders van entree kaarten:
Hoe kan het dat er zoveel goedkopere kaarten worden aangeboden dan de tickets werkelijk kosten als je ze aan het loket koopt, dan zou je toch verwachten dat de parken ( helemaal in deze crisis tijd) een strop lijden?.
Kopen de aanbieders hun kaarten goedkoper op bij de parken?, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk?
Wij zijn van die mensen die het (nog) een "eng" idee vinden om "vreemde" kaarten te kopen, maar je bent natuurlijk een dief van je eigen portemonee als je het niet doet, terwijl er zoveel ons zijn voorgegaan.
Hierbij een update over de aankoop van onze tickets bij orlando-ticket-deals.co.uk.
Zojuist is het correcte bedrag afgeschreven van onze credit card, dus waarschijnlijk is onze aankoop goedgekeurd. Ik verwacht de tickets eind volgende week of begin de week daarop binnen te krijgen.
In totaal 379 Euro p.p. kwijt aan een 21-day ultimate ticket en een 14-day Universal Resort ticket.
Weet iemand of je deze 21-day ultimate tickets ter plekke ook nog moet activeren of iets dergelijks? Of kun je ze direct gebruiken na plaatsen van een handtekening ofzo?
Ik laat nog weten wanneer ze binnen zijn.
Amerikanen, die toch erg van het 'eigen volk eerst' kaarten zouden accepteren die voordeliger zijn voor buitenlanders.
Ik denk dat Amerikanen niet meer een "eigen volk eerst" mentaliteit hebben dan Nederlanders of welk ander volk. Het is jammer dat er vaak negatief gesproken wordt over de Amerikaan.
De goedkopere kaartjes voor andere landen hebben er volgens mij mee te maken dat de reis op zich al duur genoeg is en je toch de toeristen moet kunnen lokken. Tot en met 2004 was er bijvoorbeeld een Fun in the Sun pass voor onder andere Nederland. Dit was echt een te gekke pass.
Engelsen zijn altijd goede klanten geweest voor Florida, zeker toen de Pond nog gunstiger stond. In de periodes dat ik er was stikte het er altijd van de Engelsen. De Engelsen blijven ook vaak meerdere weken en ze geven over het algemeen meer uit, met name aan alcohol. De gemiddelde Amerikaan heeft niet veel vakantiedagen en moet het vaak hebben van de extra lange national holiday weekenden. Zij verblijven dus vaak korter en zijn eerder geneigd zuiniger aan te doen, spullen mee te nemen of zelf te koken. Europeanen met meer vakantiedagen zijn daarom interessanter om te lokken met voordeligere tickets. Jammer dat er alleen nu niets meer is voor de Hollanders. Misschien moeten we gezamenlijk een petitie/brief sturen aan Disney. Je weet maar nooit.
Ik lees/hoor nog vaak dat Nederlanders angstig zijn om aankopen via internet te doen, zeker met de credit card.
Ik heb een eigen internetbedrijf en koop/verkoop al 10 jaar wereldwijd via internet en kan zeggen dat ik niet echt noemenswaardige problemen heb meegemaakt. Van de probleempjes die er geweest zijn is het merendeel juist met Nederlanders geweest.
Over het algemeen kun je "frauduleuze" betalingen eenvoudiger terugkrijgen van je credit card maatschappij dan van je bank. Je beschikt ook automatisch over een aankoopverzekering.
Als koper is het veel eenvoudiger om je geld terug te krijgen dan als verkoper. De bewijslast ligt bij de verkoper. De koper krijgt bijna altijd direct zijn geld retour. Bij een betaling via bank is dit wel even anders. Daar kun je weken mee bezig zijn en alsnog niets terugkrijgen.
Hallo,
Ik kan er nog niet helemaal uitkomen....
Wij willen in juni 1 dag naar Disney en Typhoon Lagoon, verspreid over twee dagen.
Ik heb op de site van Disney gekeken, en kan een Magic your way ticket kopen met als extra optie toegang tot de waterparken.
Betekend dit dat we zowel Disney als een waterpark op 1 dag moeten doen? Het is me niet helemaal duidelijk.
Groetjes, Ingrid
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ieniminie
Betekend dit dat we zowel Disney als een waterpark op 1 dag moeten doen?
Nee hoor, je MOET helemaal niets.
De meerdaagse tickets voor Walt Disney World geven je de mogelijkheid om binnen 14 dagen na het eerste gebruik je "dagen" op te maken. Als je Base-tickets hebt, kun je binnen de 14 dagen per dag één groot park bezoeken, heb je er "WaterparkFun and more" bij dan kun je gedurende de 14 dagen ook nog eens je aantal dagen daarvoor op maken. Die plus-dagen mogen op dezelfde dag zijn dat je een groot park bezoekt, maar dat hoeft/moet niet.