Delta stoelen vind ik zowiezo wat lekkerder zitten dan KLM stoelen. Kan het niet uitleggen maar iets confortabeler
Afdrukvoorbeeld
Delta stoelen vind ik zowiezo wat lekkerder zitten dan KLM stoelen. Kan het niet uitleggen maar iets confortabeler
Ben benieuwd, ik mag meer dan 10 uur in Economy Comfort verblijven in mei. Pfff... Ik zie er nu al tegenop.
Ach met het Delta entertainment heb je genoeg om te kijken, luisteren of te gamen in die 10 uur. En met de comfort ook nog eens plenty ruimte.
Weet iemand of delta usb oplaadpunten heeft (in rugleuningen)?
Ik geloof alleen in business en in premium economy.
Volgens mij zat het in het toestel met de nieuwe stoelen ook in de economy.
Hier kun je het zelf checken: http://www.seatguru.com/airlines/Del...nformation.php
Vorig jaar op het traject AMS DTW zaten er USB aansluitingen in de rugleuning bij het scherm.
Volgens mij alleen in de Airbus en nig niet in de boeing toestellen van het type 767.
kan ondertussen veranderd zijn
En ik vraag me meteen af of seatguru dan snel geupdate wordt of niet qua informatie. Wij vlogen ook AMS-DTW en hadden dus inderdaad de opladers in de rugleuning van de stoelen voor ons, al hebben wij er geen gebruik van gemaakt aangezien we er niet op gerekend hadden en de snoeren dus niet zo makkelijk konden pakken.