Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee?
Ford Escape is een midsize S.U.V. (IFAR)
Ik neem aan dat er niets anders stond??
Anders hebben ze je een oor aangenaaid... :D
(jammer)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
Ford Escape is een midsize S.U.V. (IFAR)
Zelf als er niets anders stond, is hem een oor aangebreid, toch? Als je een Standard hebt gehuurd en er staat alleen maar een midsize, dan neem je daar toch geen genoegen mee?
Maar de vraag is wat Harold nu eigenlijk precies heeft gehuurd. In een eerder topic was ook al sprake van een fullsize suv.......Ik volg het fff niet meer.......:-&.
Overzicht bij http://www.uscarhire.com/cartypes.aspx is wel duidelijk. Compleet met kekke video's!
Ben ook benieuwd..
Misschien een hele rare vraag maar hoe zie ik het verschil tussen een midsize en een standaard?
Wij zelf hebben voor onze volgende reis een midsize suv gehuurd bij alamo, waar moet ik op letten om te kunnen zien dat ik wel de juiste auto krijg?
Je moet normaal gesproken je auto in een bepaald vak kiezen. Het simpelste is om de autosleutel te kijken. Daar behoort de klasse op te staan. En bij twijfel even navragen.
Intermediate is IFAR
Standard is SFFAR
Full Size is FFAR
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
ietie
Misschien een hele rare vraag maar hoe zie ik het verschil tussen een midsize en een standaard?
Wij zelf hebben voor onze volgende reis een midsize suv gehuurd bij alamo, waar moet ik op letten om te kunnen zien dat ik wel de juiste auto krijg?
Dat moet in dit geval zeker geen probleem zijn. Als ze je in plaats van een mid-size een standard of full-size willen mee laten nemen, zou ik niet klagen :mrgreen: