Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Ik ben blij dat te horen An25. Ik moet zeggen dat het me een tikkeltje dwars zat dat ik er op de disneyworld site niets over kon vinden. Amerikanen hebben namelijk al snel: 'eigen volk eerst' en hoe ik het uitreken, als je langer gaat is het een enorm goede deal met de Ultimate ticket. Als ik 3 weken met een hopperpass van 10 dagen met waterpark en unlimited optie (anders verloopt mijn pas voordat ik overal gebruik van kan maken, wat ook niet helemaal fair is als je het om en om wilt doen) ben ik dus bijna 2x zo duur uit. Geef mij dan maar de 10 pond verzendkosten... ;)
Bij de site van attractiontickets betaal je geen bezorgkosten,je betaalt per ticket 259 pond voor 3 weken ultimate en je krijgt vouchers voor de boggy creek rides
http://www.attraction-tickets-direct...ate-ticket.htm
Ik heb bij Orlando Ticket Deals 249 pond betaald voor een 21 dagen ultimate ticket. Daar kwam 10 pond bij voor de hele bestelling (ook flextickets:lol:).
Ze versturen het vanuit Engeland aangetekend naar je toe. Daar betaal je die 10 pond voor. Keurig binnen 8 dagen. Trouwens ook inclusief de free Boggy ride.
Uiteindelijk nog goedkoper dus:wink:
Pffft nou we krijgen wel een fixe annulerings boete aan onze broek... maar zelfs dan komen de Ultimate tickets voor ons dus alsnog €252,- goedkoper uit. En daar heb ik de verzendkosten en alles bij gerekend. Plus dat ik het wel een lekker idee vind met een klein meisje dat je wat flexibeler bent in je dagen. Want dan kunnen we wat makkelijker zeggen dat je maar een half dagje of een paar uurtjes gaat. Met een hopper pass ben je dan gelijk een hele dag kwijt en dat is zonde. Ik denk dat wij het dus toch ook maar gaan doen... wel balen dat annuleringskosten 20% zijn zeg, dat vind ik behoorlijk aangepakt, vooral als je zo ver van te voren anuleert (we gaan pas in December)
Heb inmiddels ontdekt dat de ticket prijs van Attraction tickets ook afhankelijk is van de koers van het Pond. Van de week was een combi ticket Sea world/ Busch gardens 69 pond, vorige week 72 pond en nu 71 pond...
Zal de site van Orlando tickets deals nog eens bekijken voor deze tickets..
Nog een vraagje :
als je een gewone pas neemt, samen met de waterparkoptie,
kan je dan 's morgens naar een park gaan, 's middags gaan zwemmen en 's avonds terug naar het park ?
Ja, dat kan. Mits je 's avonds naar hetzelfde park gaat als waar je 's ochtends was.
Dus Ja: Magic Kingdom - Blizzard Beach - Magic Kingdom
En nee: Animal Kingdom - Typhoon Lagoon - Hollywood Studios
Die "nee" wordt alleen maar een "ja" als je ook de hopper-optie erbij koopt.
Iemand ervaring met DWtickets ?
Ervaring niet, maar als je de prijs van een MYW Base ticket vergelijkt met het onvolprezen lijstje van Michael66 op dit forum zie je dat hun prijzen niet echt onderscheidend zijn t.o.v. de bekende aanbieders hier. 6 dagen schommelt allemaal rond de 175 euro. E-tickets van Seaworld zijn ook voordeliger dan de 2 day tickets die DWtickets aanbiedt.
Nou wij hebben dus toch ook de disney ultimate tickets geboekt. Een beetje balen van de annulerings kosten van de tickets via het reisbureau, maar goed... het is nog steeds goedkoper, zelfs met deze kosten. En ik denk gewoon dat het een stuk relaxter op vakantie gaan is met een klein kind als je niet het onderste uit de kan wil halen iedere dag. Dat laten deze tickets toe.
Ik ben zo benieuwd.