Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc
We kennen genoeg mensen die inderdaad nergens heen kunnen rijden zonder een tomtom.
Natuurlijk kennen we niet alle wegen in Kissimmee, maar we gebruiken ook niet alle wegen. We zoeken veel dingen op met mapquest en dat helpt ook veel. En, 2 dames met een goed richtingsgevoel en geheugen, is ook wel makkelijk ;-). De man in het gezelschap zou waarschijnlijk ook niks zonder tomtom kunnen vinden :-P. Mét trouwens ook niet, haha, maar die mag toch niet rijden, dus dat scheelt weer.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
trails
De man in het gezelschap zou waarschijnlijk ook niks zonder tomtom kunnen vinden :-P.
Goh, bij ons is het ook 'de man' die hem nodig heeft. En tóch is er een vooroordeel over vrouwen en auto rijden/kaart lezen... hmz :-k :-\" ;)
Ja, van dat vooroordeel snap ik nou ook niks :):wink:
Same here :twisted:, mijn eega kan soms de weg in huis (daarginds) niet eens vinden :lol:
Gelukkig ben ikzelf voorzien van een ingebouwde GPS (inclusief de opties "common sense" & "gut feeling"), dus de kaart gebruiken we al lang niet meer, maar soms is de electronische uitvoering daarvan best handig.
Zeker als je ergens in de binnenlanden (of binnensteden) naar een specifiek adres moet. Al zoek ik dat altijd wel van tevoren op bij Google maps en pr(e/i)nt dan de weg even op mijn harde schijf, zodat ik weet hoe ik moet rijden.
Ik ben het dan ook lang niet altijd met de 2xTom eens, en meestal terecht ;-)
Nou, ik ben een vrouw, zonder ook maar enig richtingsgevoel, en ga voor de 1e keer naar Orlando.
Echt wel dat Tom meegaat :-)
Ben er alleen nog niet uit of dat ik er daar 1 koop, of hier via Marktplaats ofzo, hou het daar wel even in de gaten.
De auto haal ik pas de volgende dag op, vlakbij het hotel, dus ik hoef gelukkig niet meteen vanaf het vliegveld mijn hotel te zoeken ;-)
Kijk eens hier, ze zijn echt voordelig in Amerika.:D
Had idd al gezien dat ze in Amerika super goedkoop zijn :grin:
En kreeg net een verrassing: een PB van iemand van het forum die aanbiedt er 1 voor me daar te kopen, wat superlief !
Dan kan ik hem gewoon meenemen naar Orlando, en hoef dan niet met de huurauto op zoek te gaan naar een Walmart ofzo (zonder navigatie, 1e keer in een huurauto, brrr, spannend allemaal)
Wij hebben co-pilot voor op de i-phone gebruikt voor 6,99 en werkte perfect. Supersnel herberekenen en veel opties zoals POI etc. Qua stratenboek helemaal up-to-date.
Re: Gezocht TomTom SD kaart Usa tbv One XL
Voor ongeveer 45,- kun je de kaart van Florida downloaden van www.tomtom.nl