Re: Vliegtickets voor 2010
Geboekt bij: Vliegwinkel
d.d.: 9april 2010
Periode : 2 mei-16 mei
Route: Amsterdam- Detroit-Fort Lauderdale
terug : Tampa-New-York- Londen- Amsterdam
Maatschappij: KLM (uitgevoerd door Delta-airlines)
Aantal Personen: 2 Volwassenen , 3 kinderen (5, 12 en 14 jaar)
Totaalprijs:2700 euro (incl. alle kosten)
Om op het laatste moment nog tickets te zoeken is een beetje tricky maar het is me gelukt om deze mooie prijs te boeken.
We rijden de volgende dag pas naar Rotonda waar wij een villa huren voor twee weken. Via Fort Lauderdale vliegen was stukken goedkoper en 2 mei i.p.v. 1 mei scheelde ook een hoop.
Nu nog een leuk hotel zoeken in Fort Lauderdale. Twijfel nog over de auto....ophalen diezelfde avond of de volgende dag (scheelt parkeerkosten bij het hotel en autohuur). Iemand tips?
Lekker hoor, dus jullie gaan TOCH =D> ! Prima deal volgens mij, zo laatste moment. Zijn de vliegtijden ook nog mooi (al is de terugweg wel een extra overstap, maar hadden wij vorig jaar zelfde periode ook gedaan, omdat de prijs goed was) ?
Voor hotel natuurlijk even priceline proberen :mrgreen: ! En gebied Fort Lauderdale zal je best nog wel wat hotels zonder parkeerkosten hebben, denk ik zo. In huurprijs zal het niets uitmaken, omdat je 2 weken huurt. En 5 dagen (of 6 dagen) is net zo duur als een week huren, volgens mij (vanwege voordelige 'week'prijzen). Nou, leuk in ieder geval, er zitten meer forummers in Rotonda (wij dit jaar niet) :-\"
Ik heb net vliegtickets gezien van 680 pp bij D-reizen. Vertrek 2 juli naar Orlando via London en terug 22 juli via London naar Amsterdam. Vind het een scherpe prijs voor deze periode. Morgen maar eens samen met mijn ouders richting winkelcentrum om te kijken of we ze kunnen boeken.
ola,
wij zijn dus al aan het kijken voor 2011, een weekje in maart (5 maart vertrekken)
ff jullie mening: we kunnen via Dusseldorf naar Fort Myers voor 1480 (Air Berlin 2 volwassen, 1 kind en 1 baby).
is dit een mooi bedrag of kan ik nog best afwachten voor lagere prijzen???
Willen jullie perse via Dusseldorf?
hoeft niet perse, brussel is ook een goede optie en idem a'dam. We wonen in het zuiden van NL, dus een mooie uitvalspositie ;-)
Wij waren ook al een beetje aan het rondshoppen voor die periode, en hebben nog niet echt goedkoper tickets naar onze voorkeur gevonden, dus jullie prijs lijkt niet slecht.
Achteraf was het shoppen niet nodig, want we vliegen dan op de miles :-)
ok, dus het heeft ook niet zoveel zin om bv nog een aantal maanden te wachten??
Het word de eerste keer dat we het zo via internet doen, 6 jaar geleden hebben we de tickets via een reisburo geboekt, maar tegenwoordig met internet zou je een dief van je eigen portemonnee zijn.
Je kan 330 dagen voor de retourdatum boeken. Zelf hebben we 285 dagen van te voren geboekt. We hebben toen bij Air France voor 339,- per persoon tickets kunnen boeken naar Chicago.
Ik zou gewoon de prijzen een beetje in de gaten houden en vastleggen hoe de prijs zich ontwikkeld..
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeee
ik heb zojuist 2 tickets geboekt naar Miami in het HOOGseizoen voor 717 euro p.p. met Delta Airlines
hiephiephoera :D
vertrek: 25 juli vanaf Amsterdam
tussenstop op Detroit
terugreis: 8 augustus vanaf Miami
tussenstop op Atlanta
en dan 9 augustus aankomst in Amsterdam
ben er ZO superblij mee, zit al maanden hier mee te lezen naar ticketprijzen en te zoeken naar goede tarieven en nu zat deze er ineens tussen!
vanaf Amsterdam nog wel :D