Re: Advies 3 dagen ticket
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
Ik heb in
de prijsvergelijker van Michael66 wel even gekeken over het 2 of 3 dagen verhaal, maar voor zover ik kan zien is 2 dagen echt goedkoper dan 3, wat me ook wel logisch lijkt.
Maar misschien kijk ik wel helemaal verkeerd.
als je van de 'gewone' MYW tickets uitgaat (volwassen, pp) vind ik in dat schema van Michael66 de onderstaande 'goedkoopste prijzen'
1 dag 59 euro
2 dagen 113 (is dus 56,5 per dag)
3 dagen 164 (54,6 per dag)
4, 5, of 6 dagen 165 euro (41,25 per dag)
7 dagen 166 euro
10 dagen 177 euro
Je ziet t: vanaf 4 dagen gaat verhoudingsgewijs de prijs behoorlijk omlaag (en logischerwijs: hoe meer dagen, hoe groter de korting...)
maar dit is natuurlijk alleen Disney......... als je naar Universal wilt én naar Seaworld, Busch Gardens, etc kun je dáár natuurlijk weer wél een combi-ticket van maken..
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Wij hebben onze disney tickets besteld bij: www.attraction-tickets-direct.co.uk
Je betaalt via credit card, tussen 5 en 7 dagen wordt je ticket aangetekend thuisgestuurd en je betaalt geen extra kosten.
Je krijgt dan ook nog vouchers voor de Boggy Creek rides.
Wij hebben een ultimate ticket voor 14 dagen.
Wij willen ook tickets bestellen via Orlando Ticket Deals. Even een mailtje verstuurd en binnen 5 min reeds een antwoord. Wij zouden ons telefoonnummer moeten mailen en zij zouden ons dan opbellen om manueel te boeken. Nu wat ik niet graag doe is mijn creditcard gegevens via telefoon aan een stem in de UK meedelen. Is dat wel aan te raden ? De prijs van de tickets zijn echter wel aantrekelijk maar ben toch wat wantrouwig. Heeft iemand hier al ervaring mee ? Wat zouden jullie doen ?
Ja Bullit, ik zit dus met het zelfde problem. Vind het een beetje eng allemaal, maar ik zag wel dat het via een officiele disneysite ook kon, dus dat scheelt weer. Ik heb contact opgenomen met mijn reisbureau en kijk eerst even of het via het reisbureau kan. Maar als dat niet kan en ik moet het zelf doen, wil ik wel eerst horen dat mensen idd goede ervaringen hebben gehad met deze tickets. Want het klinkt echt IDEAAL!!
@ Bullit @ Chanti
Wacht maar even met bestellen via Orlando Ticket deals want dat heb ik al gedaan. Ja inderdaad, lekker naïf door gewoon mijn CC gegevens via de telefoon aan een dame te geven](*,). Ik heb zo vorige week zaterdag besteld en het kan 14 dagen duren. Komende zaterdag zou ik ze dan moeten hebben.
Als je het geduld hebt kan ik jullie vertellen of het goed is gegaan. Als het niet goed is gegaan verwacht ik uiteraard van iedereen wel een donatie omdat ik proefkonijn ben:mrgreen::mrgreen:
Leuk om te horen dat je de tickets goed hebt ontvangen. Hou ons op de hoogte als je de afrekening van je CC hebt ontvangen!! Heb nog opgezocht op het net over de betrouwbaarheid van deze aanbieder en heb er niets negatiefs over kunnen vinden.
Misschien een domme vraag maar als je al die prijzen vergelijkt en je telt er de verzending bij kosten ze bij WDW quasi evenveel als bij de goedkoopste.
Is het dan niet gewoon simpeler om ze ter plaatse te kopen ?
In je hotel bv ?
In het bestand worden de verzend- en/of administratiekosten er automatisch bij opegeteld.
Bij andere aanbieders is het uiteraard verstandig om naar het totaalplaatje, inclusief de ebijkomende kosten, te kijken. En als je dan het idee hebt ter plaatse voordeliger uit te zijn: Doen!! Prijzen fluctueren namelijk altijd en soms is de ene aanbieder goedkoper, dan weer de andere. Gewoon even goed zoeken.
Die Ultimate tickets die wij hebben gekocht zijn gewoon orginele disney tickets. Vanuit Engeland sturen ze ze gewoon op ( we hadden wel eerst een email naar attraction-tickets-direct.co.uk gestuurd om te vragen of dit kon). Deze tickets zien er exact het zelfde uit als onze tickets van vorig jaar.
We hebben via credit card betaald en bij deze site komen er geen bezorgkosten bij. Je krijgt ze in ongeveer 5 werkdagen aangetekend thuisgestuurd.