Huh??!!?? :shock:
Hoezo niet...
Je kunt als toerist prima zonder GPS... de wegbewijzering is uitstekend, zelfs beter dan in Nederland...
Niet zo'n lage dnk hebben van de toerist hebben hoor... :D :mrgreen:
Afdrukvoorbeeld
Pardon?????
Ik zou niet weten waarom niet.
Wij hebben geen GPS en willen ook geen GPS. Te veel fouten meegemaakt bij anderen door verkeerd gebruik of dat wegen in aanbouw al als klaar in GPS stonden.
We hebben altijd een goede kaart bij ons, waar we ook op vakantie gaan en verdwalen nooit!!!!! Als we in de auto zitten weten we precies waar we vandaan kwamen, waar we op dat moment zijn en waar we naar toe gaan.
En inderdaad... er staan overal borden langs de weg.
En na onze eerste rondreis door Florida reden we de 2e keer (was nog voor GPS tijdperk) al zonder de kaart zo door Miami.
Een goed gevoel voor richting en het gezonde verstand gebruiken. En... wij vertrouwen eerder op ons verstand dan op het "verstand" van zo'n apparaat.
Mensen vergeten dan wel eens zelf te denken en dat vind ik erg eng.
@1972Marjolein, Dank je wel voor je supergoede tip... CoPilot live werkt helemaal perfect!
Haha ik ben het wel met Steven eens hoor,.. Als ik ergens slecht in ben is het wel in de weg vinden soms heb ik met navigatie al moeite laat staan zonder:-$
Angelique, dat kan de beste overkomen :D en dat het dan handig is, oké. Maar het is wel heel erg kort door de bocht om te beweren dat je als toerist in Florida niet zonder GPS kan. #-o
Belangrijkste is een up-to-date GPS ;-) Wij hebben soms wel even zitten kijken op het eind waarom we niet goed zaten. Was StomStom weer in de war. Ook favorieten van vorige huurders van de Villa klopten bij ons geregeld niet, best irritant ;-)
Toch zou ik niet zonder TomTom willen rijden, al is het alleen maar omdat ik geen zin heb in gezoek.
Maar zitten jullie dan ook 's avonds met een zaklampje op de kaart te schijnen? :)
Met een man zonder richtingsgevoel is bij ons een Tom Tom absoluut geen luxe :)
Ik kan op zich vrij goed een kaart lezen, maar heb geen zin dat Martijn de gehele vakantie moet rijden en ik ernaast... (en zie bovenstaand, heb ook geen zin om 's avonds met de zaklamp in de weer te gaan... weet uit eigen ervaring dat dit ook geen pretje is...)
Nee, want de kaart hebben we eigenlijk alleen voor de vorm in de auto liggen. We weten de weg en rijden overal zo naar toe.
Voor het overgrote deel hebben we ook de kaart niet eens nodig. Zo moeilijk is het tenslotte niet in de Orlando/Kissimmee regio.
En een goede voorbereiding helpt ook (onze hobby).
Klopt, maar voor een toerist die er nog nooit is geweest kan een Tom Tom best prettig zijn. Natuurlijk was het kort door de bocht om te zeggen dat je als toerist helemaal niet zonder Tom Tom kan, maar er zijn écht mensen die er niet zonder mee kunnen. Oók in Orlando/Kissimmee niet (inclusief voorbereiding, want het is toch knap lastig als het donker is om te zien welke straat het nu is hahaha.. Wij komen - helaas - te weinig in Orlando om de weg uit ons hoofd te weten...)
Dus voor ons is het nog steeds geen overbodige luxe...