Zondag via priceline het 4* Westin Colonnade hotel in de wijk Coral Gables in Miami gewonnen voor 80$ per nacht.
8 tot 18 augustus!
Afdrukvoorbeeld
Zondag via priceline het 4* Westin Colonnade hotel in de wijk Coral Gables in Miami gewonnen voor 80$ per nacht.
8 tot 18 augustus!
Net het Hilton Garden Inn Lake Mary in de buurt van Orlando gewonnen voor 45$.
Niet verkeerd.:sun:
Mooie prijs!
ben weer eens alles via Priceline aan het boeken
Renaissance Fort Lauderdale Plantation voor $ 65,00
Deauville Beach Resort voor $77,00
Ramada Inn Convention Center I-Drive voor $39,00
Lekker bezig !
hoi,
ik lees dit topic al een aantal jaar en steeds dacht ik, het is te veel gedoe om alles te regelen via priceline..
ik wil toch mijn stoute (nike) schoenen aantrekken en ervoor gaan, zeker nu ik net hierboven zie dat Bejavenlo het Renaissance Fort Lauderdale Plantation voor $ 65,00 heeft gewonnen!
Ik keek zelf eigenlijk naar Hyatt place ook in Plantation, maar het Renaissance ziet er een stuk aantrekkelijker uit.
Ik heb zojuist pagina's 1 t/m 20 en 70 t/m 85 helemaal gelezen en ik sta op t punt om het te gaan proberen.
-------------------------------
21.08u
ik heb het geprobeerd, helaas is nog niet gelukt:
ben begonnen met 9-12 tot 11-12. 4* ft lauderdale plantation $50, afgewezen
toen pompano erbij $60
ft lauderdale north $62
ft lauderdale airport north $64
miramar $66 en
coral springs $68
alles afgewezen, ook geen tegenbod gehad.
volgens betterbidding zitten de prijzen zo in de $60.. helaas, morgen weer proberen.
zou het er mee te maken kunnen hebben dat de prijzen in het weekend hoger liggen?
(ik had gister geboekt voor het Best Western premier in Miami, die kan ik annuleren tot 1 dag voor aankomst, dus dan kan ik proberen via priceline wat nog leukers/beters te scoren. hebben jullie nog tips voor leuke (kindvriendelijke) hotels in Miami?
Zou heel goed kunnen dat de prijzen in het weekend hoger liggen, en dat daarom je bod wordt afgewezen.
Kijk ook even naar de 'normale' prijzen op en rond jouw datum. Dat geeft vaak ook een indicatie of het wel of niet gaat lukken. Als het net een feestweekend is, of ze hebben net een conferentie dat weekend, zullen de reguliere prijzen ook hoger zijn bv. Daarnaast kunnen ze dan ook minder, of niets, aan priceline beschikbaar stellen. Succes !
Ik heb helaas geen credit card met een Amerikaans adres. Is er een manier waarop ik toch kan boeken?
Ik heb enige tijd geleden drie nachten via Priceline gescoord. Gewoon met een NL cc. Als je cc gegevens inbrengt, gewoon adres gegevens op een Amerikaans adres laten lijken. Normaliter wordt dat door hun systeem opgepikt en kan je vervolgens gewoon op afrekenen met de opgegeven cc (na een geaccepteerd bod).