En dan vergeet hij ook nog zijn disney passen mee te nemen. Gelukkig had zijn dochter door de vertraging van Martinair mooi de tijd om ze voor hem mee te nemen.
Afdrukvoorbeeld
En dan vergeet hij ook nog zijn disney passen mee te nemen. Gelukkig had zijn dochter door de vertraging van Martinair mooi de tijd om ze voor hem mee te nemen.
Haha !! Ze wilde alleen komen, als ze rechtstreeks vloog. Zag het niet zitten om over te stappen met zo'n kleintje. Dat kon ik wel begrijpen.
En eerlijk is eerlijk, de ervaringen met Martinair zijn de laatste tijd toch wel redelijk goed; weinig vertragingen en zo. Dus ik durfde de gok wel aan, maar heb haar gewaarschuwd O:) ! Maar haar beste vriendin is stewardess op de vlucht en zou goed voor haar zorgen, speelde ook nog mee :-\".
Dus ben nog steeds niet zo negatief, als ze straks met uurtje vertraging aankomen, is nog alleszins redelijk en ik denk dat ze daar prima tevreden mee is. Alleen toen ze hoorde dat haar zoontje geen ticket had, tja, dan ben je wel even pissed :wink:.
Ik kies zelf niet meer voor Martinair, om verschillende redenen (minder beenruimte, geen (of recent toch wel beperkte) extra's als Elite vlieger, minder punten, en grotere risico's op vertragingen en zo), maar ik kan best de overwegingen van anderen begrijpen, zeker nu de laatste tijd de ervaringen positief zijn :-\"
Edit: oh ja, door de vertraging heb ik zo wel even tijd om nog een rondje 9 holes te spelen, prima toch ;-) ! Gewoon overal de voordelen van in zien en positief blijven !! HAHA !
Je hebt ook de overtuigingskracht van een overrijpe banaan ....
De steen is wel eens minder groot, maar de ezel blijft dezelfde ....Citaat:
En eerlijk is eerlijk, de ervaringen met Martinair zijn de laatste tijd toch wel redelijk goed...
... zeker nu de laatste tijd de ervaringen positief zijn
http://img836.imageshack.us/img836/8692/ezelensteen.png
Succes! En pas op voor de gevaarlijke Martinalligators!Citaat:
Edit: oh ja, door de vertraging heb ik zo wel even tijd om nog een rondje 9 holes te spelen
dit: oh ja, door de vertraging heb ik zo wel even tijd om nog een rondje 9 holes te spelen, prima toch ! Gewoon overal de voordelen van in zien en positief blijven !! HAHA !
Dat is nog eens een goed tijdverdrijf :-) Ik ben zelf zojuist heel tevreden van de baan gekomen met een 2 pars op mijn naam (en daar ben ik heel tevreden mee !!!!)
Even een vraag voor de floridagangers. Wij vliegen vanaf Dusseldorff naar Amsterdam (KLM) en Amsterdam naar Orlando (martinair). Moeten wij een dag voor vertrek online inchecken. Of kan dit ook op de luchthaven van Dusseldorff zelf.
Ik hoor graag jullie bevindingen hierover.
Dat kan van tevoren maar kan ook op de luchthaven zelf, idem voor je terug weg.
Ben je dat verplicht voor je incheckt? Of gaat het dan gewoon sneller?
Online inchecken gaat iets sneller maar niet veel. Het scheelt het uitprinten van boardingpassen. Alle overige handelingen blijven intact.
Ook wij vliegen volgende week vanaf Düsseldorf eerst naar Schiphol (KLM) en vervolgens verder met Martinair naar Orlando.
Ik neem aan dat we twee keer moeten inchecken, eenmaal in Düsseldorf en eenmaal op Schiphol. De koffers, mag ik aannemen, worden doorgelabeled.
Kan ik nu voor beide vluchten thuis online inchecken? Hebben Orlandoreizigers hier ervaring mee?