Lijkt er op dat de maandag wel 13:00 uur is, maar de vrijdag 09:30 uur.
Afdrukvoorbeeld
Lijkt er op dat de maandag wel 13:00 uur is, maar de vrijdag 09:30 uur.
Dat klopt niet helemaal wat je zegt Theo.
Op dit moment heb ik de tijden op de website www.vliegschemas.nl geactualiseerd zoals deze dit moment bekend zijn.
Voor Florida kunt u deze hier inzien: www.vliegschemas.nl/florida.htm
Op sommige data en dagen wijken deze inderdaad af van de op de ArkeFly website gepubliceerde tijden.
Dit is in het verleden ook een paar keer gebeurd met vluchten naar Florida, zie enkele pagina's terug.
Toen bleken de tijden op onze website wel de juiste te zijn. Let's wait and see.
Iedereen Fijne kerstdagen!
Je hebt gelijk Niels. Website van Arkefly blijkt niet altijd juist te zijn.
@767-300er;
Hallo Niels:
Het gaat om vlucht:
OR317 | 20-09-2013 (volgens mijn gegevens vertrek 09:30 aankomst 14:25) AMS -> SFB
OR318 | 18-10-2013 (volgens mijn gegevens vertrek 18:00 aankomst 09:45) MIA -> AMS
Zoals je kan zien duurt het nog wel even voor ik vertrek maar ik zag opeens dat bericht staan en ik dacht "hm vreemd volgens mij heb ik toch echt wat anders staan". Misschien dat het reisbureau ook gewoon denkt: het duurt nog zo lang het kan nog wel 10x veranderen dus we zeggen nog niks.
Wij vliegen vrijdag op 3 mei met Arke en als ik met mijn boekingsnummer op mijn Arke inlog dan staat de vertrektijd nog steeds op 9.30 uur. Hoop wel dat het zo blijft, maar afgelopen september hadden we met boeken die vertrektijd ook, maar was na een paar weken veranderd in 13.00 uur. Afwachten maar....
Zodra er wijzigingen zijn in de tijden zoals die bij mij bekend zijn zal ik daar hier melding van maken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mattie;
www.vliegschemas.nl
Ok, we wachten af.... Ik zal is kijken of ik ook bij dat mijn arke kan inloggen om te zien wat er daar staat :)
Dit zouden dan mijn tijden worden
oud (volgens reisbureau):
OR317 | 20-09-2013 | vertrek 09:30 | aankomst 14:25 | AMS -> SFB
OR318 | 18-10-2013 | vertrek 18:00 | aankomst 09:45 | MIA -> AMS
nieuw (volgens vliegschemas.nl):
OR317 | 20-09-2013 | vertrek 13:15 | aankomst 17:30 | AMS -> SFB
OR318 | 18-10-2013 | vertrek 21:30 | aankomst 12:40 | MIA -> AMS
In het geval van de terugreis vind ik het wel best, of het nou 18:00 is of 21:30 je hebt de hele dag nog om je te vermaken alleen de heenreis vind ik minder jammer. Niet zozeer dat je nog wat wil gaan doen de 1e dag maar voordat je een keer bij je hotel aan komt is het volgens de nieuwe tijden een stuk donkerder...
(btw hoe zit het met de openingstijden van de supermarkten daar? kan je zaterdag ochtend mooi ontbijt scoren of is het beter om dat vrijdag meteen te regelen?)
thx voor de info in elk geval allemaal
edit:
Ik kan niet inloggen bij Arke, kan het zijn omdat het geboekt is via een reisbureau? Ik zie wel ergens vermeld staan "Holland International XXXXXX" (6 letters) maar dat pakt hij niet.
Ik boek altijd bij mijn reisburo. Ook ik kan gewoon inloggen op mijn arke.
Echter je hebt het over Holland International. Dat zou wellicht een reden kunnen zijn waarom de reis niet op mijn arke staat.
Bestaat er niet iets van mijn holland international .nl?
Overigens zijn de tijden die staan op mijnarke.nl altijd exact hetzelfde als die op arkefly.nl, dus daar zal je dezelfde tijden aantreffen.
Zoals Jose al aangaf, bij haar wijzigde het in tijden die ik een paar maanden tevoor al gepubliceerd had.
Afgelopen zomer waren de vertrekken ook allemaal rond 1300 uur.
De definitieve vluchttijden staan op het ticket. Lets wait and see.
Heb ook via reisbureau (thomas cook) geboekt en mijn boekingsnummer, waarmee ik inlog op Mijn Arke, staat gewoon op mijn boekings formulier. Morgen anders even met je reisbureau bellen, zei kunnen je het nummer zo doorgeven.
ps. dit nummer heb je ook nodig als je stoelen en persoonlijk entertainment programma wilt reserveren.
Hm ik denk dat het zo zit:
Er is geboekt bij Holland International. De vlucht gaat via ArkeFLY maar dus niet via "arke" zelf daarom zal het wel niet werken?
edit: en over stoelen: je kan toch 'pas' 3 weken van te voren dat regelen dus tzt hoor ik dat vanzelf ga ik vanuit