Re: Vliegtickets voor 2010
Wij hebben in januari geboekt. En zo te lezen hebben wij helemaal niet de goedkoopste vlucht.
Vertrek:
Geboekt bij: KLM
d.d.: 22/01/2010
Periode :05/5/10
Route: Amsterdam-Parijs-Atlanta-Orlando
Maatschappij: KLM-Air France-Delta
Aantal Personen: 2
Terug:
Geboekt bij: KLM
d.d.: 22/01/2010
Periode : 15/05/2010
Route: Miami-Parijs-Amsterdam
Maatschappij: Air france-KLM
Aantal Personen: 2
Totaalprijs heen en terugvlucht: €1241,-
Hoi Linda,
Vandaag gekeken, vanaf Düsseldorf voor 2 pers. € 957,- op dit moment, exact dezelfde data als wat jullie geboekt hebben.... en met de trein zit je voor 19 euro in Dusseldorf!! Iets voor de volgende keer?? Als je frequent Flyer bent telt dit wel lekker mee in je aantal vluchten zoals je ze nu geboekt hebt, via Parijs :-)
Greetz, Remco
Ach Lindje, dat gebeurt ons allemaal wel eens dat we eigenlijk teveel betalen en zeker KLM is meestal niet de goedkoopste.
Maar vanaf nu kan je hier voortaan eerst een goed kijken voor de gemiddeld betaalde prijzen voordat je boekt en kan je meteen zien waar er geboekt is voor die prijs, wat erg handig is om de goedkopere reizen te kunnen vinden want er zijn zoveel aanbieders.
En belangrijkste blijft dat je er lekker van gaat genieten daar en je niet druk gaat maken om het feit dat je iets meer hebt betaald dan nodig was geweest.
Vliegtickets oktober 2010
Hallo,
Ik ben al weken aan het kijken voor tickets voor in oktober. De prijzen zijn echt duur en zakken precies niet...
Het goedkoopste dat ik vind is met AA voor 550 euro pp
Zelf vlieg ik altijd met Continental en dit zou zijn 620 euro pp ( ik wil graag een eigen scherm hebben vandaar :-)
Vertrekken vanuit Brussel tot Orlando.
Zouden de prijzen nog wat gaan zakken aangezien de euro weer wat omhoog aan't klimmen is ?
Re: Vliegtickets oktober 2010
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
julieke
Zouden de prijzen nog wat gaan zakken aangezien de euro weer wat omhoog aan't klimmen is ?
Oeps, onze euro wil nog niet erg klimmen hoor.....Maar de ticketprijzen zijn gelukkig lang niet alleen afhankelijk van de koers van de euro. Veel andere factoren, zoals bijvoorbeeld de boekingsgraad en de olieprijs spelen een minstens zo grote rol. En dan heb je nog de acties die gevoerd worden......
Heb je al een abonnement op de nieuwsbrief van connections? Kijk ook regelmatig bij joker, airstop en vliegensvlug. Allemaal.be.....Verder bezorgt kayak.com je dagelijks aanbiedingen in de mailbox als je daar om vraagt. De kans op een voordelig ticket is er wel, maar je moet er wel wat voor doen: dagelijks bij het opstaan en het slapengaan een dosis clicks op de vergelijkingssites wil ook wel helpen.
Persoonlijk zou ik voor deze periode gokken op tickets tussen de 450 en 500 euro. Wachten houdt echter een zeker risico in, maar uitstellen ook. Boek dus vooral wanneer de ticketprijs jou aanstaat en kijk er dan vooral tot na de vakantie niet meer naar om.
Oh, ja je vraag was: gaan de prijzen nog zakken? Tsja, wie dat weet mag 't zeggen.........:-k
IK ben blij met de voorspellende gaven van onze connectie uit Capelle a/d IJ.
Die zei al dat de tickets niet "prijsbrekend" zouden zijn voor Oktober.
Dus vliegen we met onze vertrouwde UA (volgende keer voor "niks" \\:D/) in Oktober voor €490,- p/p naar de zon.
Nog E-Plus ook, want abonnee.
Niet zo goedkoop als eerder, maar die tijd is, denk ik, vooorbij :cry:
Geboekt bij: ..AER LINGUS.NL
d.d.: ..01-04-2010
Periode : ..27 November tot 16 December
Route: Amsterdam via Dublin naar Orlando..
Maatschappij: .. Aer lingus
Aantal Personen: ..2
Totaalprijs:1020 euro
De gok met Aer Lingus genomen wel mooie tijden op de heenweg.
Is weer eens wat anders dan een tussenstop in Amerika.