Nee, daar ben ik niet mee bekend...
Maarre... van Lindfields naar Disney is beslist géén 10 minuten...
Afdrukvoorbeeld
Nee, daar ben ik niet mee bekend...
Maarre... van Lindfields naar Disney is beslist géén 10 minuten...
Jawel hoor, sochtends om 5 uur. Gas derop en branden met die hap.
Dan ben je ook in 5 min. bij de Wal*Mart, volgens opgave.
Maar de villa ziet er goed uit, en ondanks dat we vaak in Lindfields verblijven, ken ik hem niet.
Lindfields is dan ook geen kleine subdivisie.
Er is inderdaad een sluipweggetje dat je de 192 laat vermijden, maar dan is het nog een bescheiden race om binnen 10 minuten bij Disney, in dit geval Animal Kingdom (dat is het dichtste bij) te komen.
Maar echt ver is het ook niet, hoor.
http://img228.imageshack.us/img228/3033/sluipweg.jpg
Ach ik hoef ook niet echt in 10 minuten bij Disney te zijn :-D
Als het maar niet al te ver is.
Bedankt voor de info.
Wat ik me niet meer herinner van de laatste trip, zijn er handdoeken aanwezig in de villa's?
Bad handdoeken, lakens, alles is in een villa aanwezig, je hoeft niets mee te nemen.:smile:
@Ta2 Gerrit;
Deze route is erg handig als je s'avonds laat vanuit Disney naar de 192 moet.
Dan staat hier geen file terwijl je vanuit Disney om op de 192 te komen aardig in de file terecht kan komen.
Sjon, Bianca en Romy.
Helemaal mee eens, maar hij is vooral leuk, met name het stukje "zandweg" langs Lake Wilson :lol:
Maar als je voor het eerst een stuk zandweg tegen komt sta je wel vreemd te kijken.
Dat overkwam ons in 2001 toen wij onderweg waren naar Sunset Lakes, toen was een groot gedeelte van de Funiesteed Road ook nog zand weg.
Je staat dan wel vreemd te kijken van wat overkomt ons nu!!!!
Tegenwoordig is het gassen en kijken hoeveel stof je op kunt opwaaien:razz:
Sjon, Bianca en Romy
Heeft iemand ervaring met de villa welke gevestigd is op 1203 Winding Cypress Ct, Kissimmee, Florida 34746. Dit is in Cumbrian lakes community? We zijn van plan om deze villa te huren van 27 oktober t/m 17 november 2011.
Ook staan we nog open voor andere input met betrekking tot villa's in deze omgeving die door forumleden zijn gehuurd in de laatste 2 jaar en waar men positieve ervaringen aan heeft overgehouden. In de afgelopen 2 weken hebben wij zoveel websites bezocht dat wij door de door de bomen het bos niet meer zien.
We zijn op zoek naar een 3 of 4 slaapkamer villa met WIFI, veel tv zenders, een groot verwarmd zwembad bij voorkeur op het zuidwesten, binnen 10 miles van Disney, een kingsize bed in de master bedroom, een games room en eventueel met een kinderstoel en een kinderbedje voor onze 1,5 jaar oude zoon.
Of zijn er nog forum leden met een huis in de Greater Orlando regio die in deze periode nog niet verhuurd is dan mag men ons via een pb een aanbieding sturen.
Iedereen alvast bedankt voor het meedenken.
Petra en Eric