Prima, hier vandaag ook gedownload en geinstaleerd.
groetjes astrid
Afdrukvoorbeeld
Prima, hier vandaag ook gedownload en geinstaleerd.
groetjes astrid
http://www.walmart.com/ip/TomTom-XL-...ished/15185477
Vraagje: Als ik deze in NL bestel en hem laat bezorgen bij de Walmart in Clermont, is dat dan mogelijk? Zag dat je met PAYPAL kunt betalen.... Iemand ervaring hiermee?
Wij hebben wel ervaring met on site bestellen en in de winkel afhalen bij Wal*Mart.
Werkt perfect, alleen je moet wel een beetje uitrekenen wanneer je het wilt ophalen. Het blijft namenlijk maar een bepaalde tijd op je liggen wachten. Maar dat is allemaal terug te vinden op de website van Wal*Mart.
Ik wilde even laten weten dat wij de afgelopen week met de android app van Copilot Live hier rondkarren in Florida, en dat het een geweldige navigatie app is. Geen gedoe met een navigatiesysteem kopen of mee nemen, maar gewoon als je een smartphone hebt de app downloaden (kost € 17,50) en rijden maar, geen extra kosten want de kaarten staan op je telefoon.
Serieus? Voor € 17,50 inclusief kaarten? Dan kan Tomtom wel definitief inpakken...
serieus, is gewoon een app die je download met alle kaarten van de VS ! Wij hebben alleen die van Florida op het sd kaartje geknald en karren maar. Werkt echt perfect. Kost je geen data, want je GSM werkt alleen als gps ontvanger. Let er wel op dat je een auto aansluitsnoer mee hebt, want het vreet wel stroom :-)
zie:https://market.android.com/details?i...=search_result
Dank je wel voor deze supergoede tip!.
Heb zojuist in iTunes USA Premium gedownload voor 11,99, hebben tot het einde van deze dag een halloween aanbieding :-)
misschien een vreemde vraag, maar ik wil niet voor verassingen staan,
een tomtom hier aangekocht, gaat die met de gewone oplader voor in de auto ,ook in een gehuurde amerikaanse auto?
Ik heb de kaart van Florida immers al op onze tomtomXL gezet vanmorgend.
groeten
Kelly
Ja, dat gaat lukken, geen probleem!
Je kunt als toerist in Florida eigenlijk niet zonder GPS. Wees er zeker van dat je Tom Tom kaarten van de US bevat. Huren met de rental car is ook mogelijk voor zon 8 dollar per dag. Verder is het aan te raden van te voren een lijstje te maken met dingen die je wilt zien...
Rijden in Florida is prima te doen. Kijk wel even op internet naar de afwijkende verkeersregels.
Veel plezier,
Groet Steven
Dat is mogelijk de aansluiting is hetzelfde.