In januari vlieg je met de zonder winglets variant.
Zie daarvoor www.vliegschemas.nl
Met hoeveel personen vlieg je?
Afdrukvoorbeeld
In januari vlieg je met de zonder winglets variant.
Zie daarvoor www.vliegschemas.nl
Met hoeveel personen vlieg je?
Winglets geeft aan type vliegtuig. Arke heeft 2 types met beide een verschillende indeling. De winglets type zijn moderner.
http://www.thelatinworld.nl/arkeflys...b767300er.html
Hier kan je de verschillen zien en kijken wat de beste stoel is.. Er zijn maar een paar mooie stoelen de rest is standaard. succes
Pp www.vliegschemas.nl/arkefly.htm staan de indelingen ook, met de laatste aanpassingen. (alhoewel dat 737's betreft...)
De 767 Wingletvariant heeft in comfort een 2-4-2 indeling, de zonder wingletvariant een 2-3-2 indeling. Vandaar het verschil.
Mooie plaatsen genoeg, maar is wel afhankelijk van de grootte van het reisgezelschap vwb de duo seats.
Zo dan we zijn weer terug in onze kouwe/natte kikkerlandje
was ff weer fijn/leuk om in florida te zijn ( een weekje is toch te kort)
We hebben nu met beide vliegtuigen gevlogen. in febr. zonder winglet en nu in dec met winglet.
Onze voorkeur gaat toch uit na de vliegtuig zonder winglets je heb meer zitruimte door de 2-3-2 opstelling
de stoelen zijn iets breder, ook voor het personeel(crew) zij vinden het ook prettiger om in deze vliegtuig te werken meer
ruimte in de gangpad.
maar ja op ieder vliegtuig of vliegtuig maatschappij is wel wat op aan te merken.
Wij zeuren niet, we hebben weer genoten.
nu maar ff kijken wat volgend jaar ons brengt in ieder geval wel weer de States
Hm ik zie nu dat er voor september volgend jaar gevlogen wordt met een 767 mét winglets.
Ik zie ook dat er op vliegschemas.nl staat dat de vertrek tijd naar SFB nu 13:00 is (was 9:50 uit mn hoofd). In hoeverre 'klopt' die site want van mijn reisbureau heb ik nog niks vernomen.
Hoop dat het niet klopt. Op de site van Arkefly staan nog steeds de oude, betere tijden!
Dat was ook mijn idee, kom je aan terwijl het nog licht is kan je mooi naar je hotel rijden zonder meteen te stressen.... nieuw type vliegtuig lijkt me dan wel weer beter :p
@Mattie;
Ik ben de beheerder van de website www.vliegschemas.nl
Wat is uw vertrek en terugreisdatum? Dan kijk ik een en ander even exact na!
Groeten Niels