Die betrouwbare bron heeft dan zeker mn posting van 19 februari gelezen ( zie vorige pagina ) toen maakte ik al melding van het feit dan mijn vlucht van 23/9 a.s. opeens is gewijzigd naar Chicago met een Continental 757-200 :-\"
Afdrukvoorbeeld
Die betrouwbare bron heeft dan zeker mn posting van 19 februari gelezen ( zie vorige pagina ) toen maakte ik al melding van het feit dan mijn vlucht van 23/9 a.s. opeens is gewijzigd naar Chicago met een Continental 757-200 :-\"
iemand al een wijziging gehad op brussel ?? (we vliegen 6 november op washington om door te gaan naar orlando en alles is nu nog hetzelfde gebleven en dat mag van mij wel, hebben nu leuke stoeltjes voor zn twee..:-() Kan ik gelijk even vragen hoe krijgen jullie mails van wijzigingen...ik moet zeggen is de eerste keer vliegen met united en is geboekt via exit maar ik wil ook wel mailtje...
Ja hoor, ook wie vanuit Brussel vliegt, ontkomt niet altijd aan de stoelendans.
Als je wil weten hoe de haasjes huppen, kan je het best zelf op de site van united je iternary controleren. Hiervoor heb je het nummer van je e-tickets of je confirmationnumber nodig. Vervolgens kan je per vlucht zien welke stoelen je hebt gereserveerd en met een beetje geluk kan je ze ook wijzigen.
Stoeltjes met z'n twee heb je overigens alleen maar op de intercontinentale vlucht. Op de vlucht van Washington naar Orlando en terug zit je echt met drie op een rij. Deze vluchten zijn vaak overvol, dus kiezen veel reizigers als het even kan een stoel aan het pad en in het midden als ze met twee zijn.
Is het bij United Airlines ook mogelijk om online in te checken en je plaatsen aan te geven waar je wilt zitten in het vliegtuig? Op de site van virtuallythere.com staan namelijk al onze stoelnummers aangegeven, terwijl ik zelf hier niks aan heb gedaan. Kan ik deze plaatsen evt. wijzigen of staan deze vast?
Guys??? Straks vliegt United gewoon weer op IAD. Want dan heet Continental, gewoon United. Het is alleen een kwestie van tijd.
De complete merger duurt ongeveer zo'n 3 jaar. Dan blijft er nog maar eentje over. Maar daar zitten nog steeds de 757's bij hoor.
De vliegtijd AMS/IAD v.v. is trouwens minder dan met de 777. En da's wel lekker.
Enne rij 6 in een 757 is geen Business. :mrgreen:
Wat zijn de ruimste stoelen qua beenruimte dan in een 757?
Kijk even op Seatguru, daar vind je de seat plans van alle vliegtuigen.
Ben benieuwd of iemand al eens heeft meegemaakt dat er wel een stop gepland is op de heenweg (in Washington), maar dat die niet als echte overstap bij de tickets staat. Er staat dus maar één vlucht, één vluchtnummer, één aankomststijd. Er staat alleen bij 'change plane'. Vraag me dan af of we helemaal moeten overstappen (inclusief langs douane, bagage)? Nog nooit meegemaakt, maar toch al aardig bereisd. Iemand ervaring met een dergelijke constructie?
We vliegen op 13 juli met United Airlines