Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Toevallig heb ik afgelopen week MYW kaartjes voor 7 dagen voor 2 volw. en 2 kinderen geboekt bij UCT. Volgens www.wisselkoersen.nl van die dag kwam ik op 661 euro, volgens undercovertoerist 686,28, bij mijn credit card is 670 euro afgeschreven, dan heb je een beetje een idee.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
dennis_diana
de jarige moet zich gewoon bij guest relations melden op de dag dat hij/zij jarig is (mét paspoort). Daar hoef en kun je nu niets voor regelen...
en wat betekend dit dan????
https://disneybirthday.delivery.net/reg.jsp?source=wdw :S
Registratie is niet mogelijk voor mensen buiten de USA. Kies maar eens bij Country voor 'Other'
Citaat:
International Guests do not need to register online. Simply present your passport at the designated Will Call windows on your birthday in 2009.
Wij (ik en mijn man) gaan voor de 4de maal een maand naar Florida en nemen telkens de jaarpassen. Ik heb ze vorig jaar in de parken zelf gekocht: Jaarpas Disney + Universal was +- 500 euro (voor twee personen). Je hebt met deze passen ook nog een hoop kortingen in de parken (eten en andere spulletjes) etc.. Het geeft een heel fijn gevoel dat je zoveel je maar wil in en uit de parken kan de hele maand lang. En het allerleukste: het zet je aan om het jaar erop terug te gaan (voor de passen vervallen zijn). JOEHOEEEEE :-)
@Chanie
Dat lijkt me onmogelijk! Waar heb je die vorig jaar aangeschaft dan?
@Chanie,
Ik heb dat zelf ook even gecheckt, maar dan kom ik voor 2 personen aan €979. Je hebt dan trouwens geen toegang tot de waterparken van Disney want daarvoor moet je een Premium pass kopen.
Als je binnen het jaar terug gaat kan het wel aantrekkelijk zijn. Als dat niet lukt dan is de ultime vrijheid een ultimate ticket van Disney en een Orlando Flexticket. Voor 2 personen ben je dan ook ongeveer 1000 euro kwijt. Voordeel is dan wel dat je met het flexticket ook toegang hebt tot o.a. Seaworld en Wet 'n Wild en met het flexticket plus pas ook tot Bush Gardens. Als je de prijzen van de losse kaartjes dan ziet is een Flexpas wel erg aantrekkelijk.
Overigens lees ik, maar ik weet niet meer waar:sad::sad:, dat er ook een Orlando ticket bestaat. Ik ga nog ff zoeken waar dat stond.
Heeft iemand deze site wel eens bezocht en er tickets besteld?
http://floridaescapes.co.uk/tickets.html
Lijkt me ook wel aantrekkelijk wat prijzen betreft. Vooral nu de pond laag staat.
Groetjes Monique
Ik heb even een mailtje gestuurd naar UCT over de ultimate tickets. Ik kreeg het volgende antwoord terug:
Citaat:
Rob,
We took them off our site due to the exchange rate not being favorable for our customers to purchase the tickets from us. Please check at another site possibly in the UK for a better price.
I apologize about this but if we cannot provide our customers with a savings then we do not like to keep the tickets live.
Sincerely,
Lila
Wel een eerlijk antwoord natuurlijk:?:
Weet iemand nog een andere firma die echte ultiamte tickets verkoopt en ook opstuurt naar Nederland?