Lifetime: slaat dat op het leven van de eigenaar of het "leven" van het apparaat? :?
Afdrukvoorbeeld
Lifetime: slaat dat op het leven van de eigenaar of het "leven" van het apparaat? :?
Volgens mij staat het antwoord een paar postings terug.
Knaaje
Het is niet voor 1 toesteltype. maar zelfs maar voor 1 apparaat.
Overigens ik kreeg het allebei keren gratis bij aanschaf van het apparaat, dus geen klagen.
Hoelang de lifetime updates voor een bepaald apparaat beschikbaar blijven zal nog moeten blijken ze worden nog niet zo gek lang aangeboden. Ik dacht pas sinds een jaar of 2-3.
Knaapje
Ik wou een kaart van noord-Amerika aankopen en mijn eigen gps meenemen om te gebruiken in florida (huurwagen). Weet iemand van jullie of de aansluiting in de auto hetzelfde is als bij ons? Of moet hier een aparte aansluiting voor gekocht worden? Groetjes.
Is gewoon dezelfde aansluiting als bij ons.....
Oke, bedankt voor je antwoord, dan zal ik maar vlug beginnen zoeken om een kaart van Amerika aan te kopen! Groetjes. '-)
wij nemen altijd eigen navigatie mee...kaart hebben we van internet afgehaald...en werkt perfect...
Wie nog een kaart voor Amerika zoekt
Nu met kortingcode bij tomtom.com 20% korting geldig t/m 29 juni
vouchercode :MAP20
Heb ik zojuist gebruik van gemaakt, zojuist ook e-mail gekregen van TomTom met de vouchercode en al gedownload en geinstalleerd. :D