OK, en die stond in de midsize SUV rij?
Werd niet moeilijk gedaan dat je die weigerde?
Afdrukvoorbeeld
OK, en die stond in de midsize SUV rij?
Werd niet moeilijk gedaan dat je die weigerde?
Inderdaad een compass en er werd inderdaad niet moeilijk over gedaan.Ze doen eigenlijk nooit moeilijk bij alamo.
Ach, ik heb er ook geen nare ervaringen mee.
Ik heb wel een keer gehad dat ik een intermediate had gehuurd en dat men mij daar in een ford focus wou wegsturen wat in America een compact is.
Na een beetje met een van de medewerkers in de garage te hebben gesproken kreeg is alsnog de Pontiac G6 die als voorbeeld werd gebruikt voor die categorie mee, had de medewerker van ALAMO toen bij National vandaag gehaald.
Wat is trouwens een nette tip in zon geval? Ik heb haar destijds 10$ gegeven, restaurant doe ik altijd 15% a 20% van de rekening maar dat lijkt mij in zon geval een beetje teveel van het goede.
Vind bij Valet parking ook altijd lastig, als je 5 dagen in een hotel verblijft met valet parking (heb je in Miami veel) kan je aan de gang blijven, terwijl je al teveel betaalt voor het parkeren (29$ per dag :'( ), parkeer liever zelf maar op Collins avenue in Miami heb je weinig keus.
Ik heb toen ook 10$ gegeven maar zou nu 20$ geven denk ik. Ik heb nu een kleine gehuurd voor eind mei en ben benieuwd wat het word.
Ik ook! Laat het zaterdag wel weten. :)
Ik zou ze gewoon even mailen:
Citaat:
Email Us:
Reservations & Pre Rental: alamoukweb@rentpremier.com
Post Rental: alamocr@rentpremier.com
Please quote your reservation or rental agreement number in all correspondence.
Ok ,ga ik doen thanks!
Is dus een Chevy captiva geworden, met leren bekleding sunroof etc. alles is perfect gelopen.
Werd eerst wel bang gemaakt dat er waarschijnlijk alleen rav4 zou staan maar er stonden juist een paar captivas en een paar patriot, een tiguan.
Zo, nu even genieten van de Hilton kwaliteit, wel nodig na 26 uur zonder slapen.