Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
Ja, zoals ik het heb begrepen wel. Je moet dan inloggen op de wdw website, je reservering linken en je kan aan de slag. Ik kon de magic bands ongeveer 190 dagen vooraf uitzoeken (kleur), de restaurantreserveringen zoals gewoonlijk 180 vooraf maar de fastpassen nog niet. Die zullen waarschijnlijk 60 dagen voor aankomst vastgelegd kunnen worden. Alle reserveringen worden op je magic band gezet. Als het goed is kunnen we er straks onze deur mee openen, betalen, binnenkomen in de parken, fastpass gebruiken en restaurantreservering mee laten zien. We gaan het ervaren!
12-01-14, 01:31
P9ol
@Mushu wij gaan het in een Juli ook voor het eerst ervaren ben benieuwd.
Weet jij of je even goed parkeergeld (bij de parken) moet betalen als je in een Disneyresort zit?
12-01-14, 01:59
elstars
Wij zaten afgelopen week in een Disneyresort en hebben gevraagd hoe dit zit. Als je in een Disneyresort zit, hoef je voor de duur van het verblijf geen parkeergeld in de parken te betalen. Je krijgt bij je hotel een parkeerkaart die je in je auto moet leggen. Op die kaart staat je naam, resort en duur van je verblijf. Als je die kaart in je auto hebt en in een park komt, hoef je geen parkeergeld te betalen.
Zie ook bij de FAQ van WDW: https://disneyworld.disney.go.com/fa...parking-costs/
19-01-14, 10:34
tomenvalesca
Een vraagje ,
wij bestellen meestal onze Disney tickets bij undercovertourist en krijgen hiervoor een 'papieren ticket' zie foto hieronder http://cdn2-b.examiner.com/sites/def...d0475c6eb7.jpg
Nu viel ons iets op tijdens onze reis vorig jaar , bij de inkom word je ingedeeld in verschillende groepen om het park binnen te kunnen gaan.
Wij moesten dus in de rij met alle andere mensen met een papieren inkomticket , waardoor we vaak belandde met schoolgroepen en jeugdvakantiegroepen in een hele lange rij omdat voor deze tickets vaak maar 1 of 2 kassas open waren ,
de andere groep mensen die dus in een andere rij mochten aanschuiven hadden allemaal een plastic ticket , deze rijen gingen ook veel sneller vooruit omdat voor deze tickets gewoon veel meer kassa's geopend werden . (de plastic tickets zien er zo uit als de foto hieronder, bijna als een bankkaart;)Het zijn ook niet de tickets die je krijgt als je in een Disney resort verblijft(denken wij) , want zo een ticket hebben we al gehad (ook plastic , maar met andere tekeningen en in het blauw, tenzij deze veranderd zijn in de loop der jaren en vanaf nu een 90% van de gasten in een Disney resort verblijft , lijkt ons sterk...) http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...v4409DF_fi937N
Dus kortom onze vraag; kunnen wij ergens onze papieren tickets inruilen voor een plastic ( moest dit kunnen ga ik er ervan uit bij guest relations)? Of hangen hier extra kosten aan vast? Of hangt dit er gewoon van af bij welke verdeler je je tickets boekt? Zo kunnen we in juli hopelijk sneller de parken in en let's face it, zo een plastic ticket is gewoon een veel leuker souvenir nadien :o
19-01-14, 10:50
Mushu
Je papieren ticket kan je bij ieder park inruilen voor een plastic versie. Dat kan je inderdaad doen bij guest relations. Je zal ook veel gasten zien met een magic band ipv een ticket. Zo ver ik weet is de magic band alleen te verkrijgen voor resortgasten. Er zijn op dit moment bijna geen poortjes meer voor papieren tickets, niet handig dus om deze versie te behouden.
19-01-14, 10:53
tomenvalesca
dankjewel Mushu! Dit gaan we zeker doen , en jammer genoeg kunnen we nog geen magic band bestellen ,
het tabblad staat op mijn account maar je kan er nog (jammer genoeg) niet op klikken. Dus dan gaan we dit jaar nog maar voor de plastic tickets en wie weet volgend jaar een magic band :D
19-01-14, 10:57
Mushu
Als je in een resort verblijft dan kan je altijd een magic band aanvragen. Bij mij duurde het ook even voor de keuze op my disney actief werd. Ik ga eind juni en kon ergens in december een magic band uitzoeken. Ik weet alleen niet hoe het werkt als je de tickets los hebt besteld van je resort verblijf. Maar dan zouden ze in ieder geval bij het inchecken gekoppeld kunnen worden (of thuis al met de code van de tickets?).
19-01-14, 15:29
Michael66
14-03-14, 15:59
tomenvalesca
Bosevents, ik kan je link niet bekijken:( , ben in ieder geval wel superblij als dit effectief zo zou zijn!!! Heb al enkele hartkloppingen gehad als ik de reviews lees van die nieuwe fastpas pluss... en vooral als ik fotos zie van de rijen waarin je moet aanschuiven om even 3 fastpassen te kunnen nemen (met al grote kans dat de fastpassen die je wilt niet meer beschikbaar zullen zijn... HORROR!!)