Re: Vliegtickets voor 2010
Het blijft gewoon altijd goed zoeken en geluk hebben. Wij vliegen 24 juli vanaf Amsterdam naar Orlando voor €2700,- voor 5 volwassenen. Lager hebben we echt niet kunnen vinden, ook niet vanaf Brussel of Dusseldorf. Gewoon geluk gehad om dit tarief te vinden en het meteen te boeken.
Hoi
Vliegen ook van dusseldorf vorige week parkeerplaats lang spar al gereserveerd voor april-mei, via internet zeker van een goedkope parkeerplaats voor 69 euro 22 dagen parkeren.
ABN-AMRO lounge moet je private banker zijn bij deze bank.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
didierc
ABN-AMRO lounge moet je private banker zijn bij deze bank.
Preferred Banking klant. Met netto inkomen >€5000/mnd en/of vermogen >€50.000. Zie mijn eerdere link.
Goede tip die ABN AMRO lounge, daar gaan we eens even een kijkje nemen.
Goh wat jammer, verdien ik toch nét te weinig per maand .... pffff ...
Citaat:
Michael66
Preferred Banking klant. Met netto inkomen >€5000/mnd en/of vermogen >€50.000. Zie mijn eerdere link.
Maar kun je er ook ontbijten?? Zoals in de business lounge...
Hoi
Nee geen ontbijt maar volgens mij alleen koffie/thee etc en krantje, lekker zitje en pc e.d.
Citaat:
didierc
Nee geen ontbijt maar volgens mij alleen koffie/thee etc
Dan blijf ik wel in de business lounge...
Citaat:
hockey
Het blijft gewoon altijd goed zoeken en geluk hebben. Wij vliegen 24 juli vanaf Amsterdam naar Orlando voor €2700,- voor 5 volwassenen. Lager hebben we echt niet kunnen vinden, ook niet vanaf Brussel of Dusseldorf. Gewoon geluk gehad om dit tarief te vinden en het meteen te boeken.
Zeker een goede prijs, maar zou je er bij kunnen vermelden waar en wanneer je dit geboekt hebt?
Geboekt op www.martinair.de op 2 oktober. Naar aanleiding van een tip op dit forum dat de duitse site van Martinair op dat moment veel lagere prijzen hanteerde dan de nederlandse Martinair-site.