Ze beginnen met ombouwen in begin 2012, dat wél... maar daar is dan ook alles mee gezegd...
De conversie van alle daarvoor bedoelde toestelen is pas in 2015 geheel compleet.
Dus waar praten we nog over... :D
Afdrukvoorbeeld
Ze beginnen met ombouwen in begin 2012, dat wél... maar daar is dan ook alles mee gezegd...
De conversie van alle daarvoor bedoelde toestelen is pas in 2015 geheel compleet.
Dus waar praten we nog over... :D
Inmiddels is bekend dat we in december met de 757 vliegen, dag mooie seats.:twisted:
Ik heb net ook maar even gekeken ,maar bij ons is er nog niks veranderd.
Heen op 27 Oktober via Chicago met een 767 en terug 10 November via Washington met een 777 .
Zal mij benieuwen hoelang dat nog duurt voor het veranderd.
Het duurde niet lang ik kreeg net een mailtje dat de terugvlucht is veranderd .
We vliegen nu terug ook over Chicago met een 767.
Hier is de boel ook wat anders geworden als geboekt. Eerst zouden we komende december met de 777 richting IAD vliegen, nu met een 767 naar ORD. Een uurtje eerder vertrekken en een kleine 25 minuten langer lay over. Daar maak ik mij niet zo druk om. Wat ik wel vervelender vind, is dat op de terugweg er ineens een lay over is van 5 uren ipv 2 en dat de terugreis al begint om 11.14 uur ipv 13.36 uur :sad:. Ook komen we niet aan om de gebruikelijke 7.15 uur maar om 9.25 uur. Wel een beetje apart.
Aan de reacties te zien gaat het dus iets verder dan een gerucht. Het verbaast me trouwens niet zo heel erg. De vluchten tussen DC en Amsterdam zijn de laatste maanden erg slecht bezet. Laatst zaten we met 52 passagiers in een 777 waar gemiddeld zo’n 250+ passagiers in kunnen. Nu is dat in een winterperiode op zich niet heel erg verwonderlijk, maar zo erg als de laatste tijd heb ik het al lang niet meer meegemaakt. Dan moet ik toch terug gaan naar de winterperiode die volgde op 9/11. Toen kon je overigens voor een habbekrats naar de VS vliegen. Nu worden er, ondanks de slechte bezetting, nog stevige prijzen gevraagd.
Da's me inderdaad nu ook wel duidelijk... :oops:
Hoewel ik regelmatig die plas over vlieg, heb ik nog geen slecht bezette vluchten op IAD gezien... eerder het omgekeerde...
Het heeft ook allemaal te maken met de conversie van Continental naar United... :D
Wij hebben net ook geconstateerd dat wij nu opeens met een Continental vlucht gaan, zijn daar ook niet blij mee :sad:
Ook wij hebben altijd EconomyPlus dus zijn benieuwd hoe dit nu verder zal gaan verlopen.
En de terugvlucht via Washington is nu gewijzigd naar Chicago...
https://lh6.googleusercontent.com/_i...ONTINENTAL.jpg
Ons vluchtschema is dus ook gewijzigd in December, maar meteen even een mail over gestuurd om de overstap tijd te beperken. Op de heenweg nu een overstap van 5 uur, pffff.
Helaas nu al voor beide reizen dit jaar hetzelfde geintje gehad, gelukkig is de eerste aangepast nu hopen dat dat met deze ook kan. Overigens zijn we bij de reis in december ook op andere vluchten gezet van ORD-MCO en vice versa.
We wachten wel weer even af of de tijd schade te repareren is.
Hoi Pieter,
Zoals ik het zie zit je met Continental business (6A en 6B) of zelfs first. (ligt aan welke 757). En de rest toch allemaal economy plus. Lijkt mij toch niet verkeerd :razz: Of kijk ik nou verkeerd?
Groet Michael.
Van een betrouwbare bron begreep ik dat vanaf 2 september United niet meer op IAD vliegt. Deze vlucht zal uitgevoerd worden door Continental met een 757.
United vliegt vanaf AMS dan alleen nog maar op ORD.
Dit allemaal vooruitlopend op de UA/CO fusie.