http://www.villainorlando.net/villas/gap_fillers.php
Op deze site zie je gap fillers. Op het laatste moment kun je hier een villa boeken.
Afdrukvoorbeeld
http://www.villainorlando.net/villas/gap_fillers.php
Op deze site zie je gap fillers. Op het laatste moment kun je hier een villa boeken.
Ziet er weer goed uit Pieter, dat wordt weer genieten geblazen!!!
Pusto, ook jullie hebben een goede deal gesloten!!!
;-) we brengen verslag uit.....
Weer wat geleerd:
Ik meld me net af voor de (dagelijkse ...) nieuwsbrief van de villa vraag-en-aanbod-site HomeAway. Daarbij krijg ik de volgende tekst te zien:Al deze huizen-sites zijn dus van dezelfde "aanbieder"! Dat wist ik niet. Nu wel. Dat verklaart dan ook wel waarom veel huizen-aanbieders op een aantal van deze sites zo'n beetje dezelfde advertentie hebben staan. Nooit te oud om iets te leren.Citaat:
U zult alle nieuwsbrieven van HomeAway Inc. niet meer ontvangen inclusief HomeAway, VRBO, VacationRentals, HomeAway.co.uk, FeWo-drekt, Abritel, HomeHolidays, OwnersDirekt, HomeAway Brazil, HomeAway Italië, HomeAway Zweden, HomeAway Spanje, HomeAway Noorwegen, HomeAway Nederland, HomeAway Denemarken, HomeAway Portugal en HomeAway Finland.
Ik heb ook voor het eerst via homeaway een ville geboekt:
http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p200726
Wel meteen afgemeld voor de mailing, ik hoef niet elke week een villa te huren.
Mooi huis en een mooie inrichting.
Ik heb het gevonden op www.bing.com/maps
Daar kun je het huis van 4 kanten in bird's eye view zien. Het huis ligt op de bovenste punt van Oneida Loop, Kissimmee. Wij hebben eens aan de zuidkant van deze straat een huis willen huren.
De ligging van de pool is echter niet op het zuiden maar op het nw. Daar gebruiken wij de bing site altijd voor om te zien hoe een huis nou precies ligt.
Poolside is voor ons ERG belangrijk omdat wij altijd in februari gaan.
Maar... mooi huis!!!
Dank je, we zijn er zelf ook erg blij mee. Ik doe er altijd een tijdje over om een juiste villa te vinden. Ook erg leuk om te doen.
Zon kant is voor ons niet echt belangrijk. Meestal maken we pas 's avond gebruik van het zwembad en Jacuzzi. Wij gaan in Oktober, heb ook geen idee hoe de zon dan staat.
Een paar eisen die wij stellen aan een villa:
-zwembad + jacuzzi
-wifi
-gameroom
-zwembad met privacy
Bij deze villa hebben we alles gevonden wat we zochten. We zijn al eerder op Oneida Loop geweest, en die locatie beviel prima. 's Avonds konden we het vuurwerk van Epcot zijn terwijl we in het zwembad lagen.\\:D/
Hier idem. En als we dan het zwembad gebruiken, dan willen we graag ook een warm bad. Dus "ondanks" dat we in juli gaan, hebben we lekker zwembadverwarming geregeld.Goed om je harde eisen (need to have) en wensen (nice to have) op een rijtje te zetten. Die zijn voor ieder weer anders. En hoe raar je eigen eisen ook zijn, het zijn nou eenmaal jouw eisen. Zo is voor mij high speed internet een keiharde eis. Ik wil op vakantie gewoon snel kunnen internetten. Een wens was voor mijn zoon een gameroom. Geen eis, maar het zou wel leuk zijn als er iets meer in huis te doen is dan tv kijken, zwemmen, Nintendo'en en vervelen.:-?Citaat:
Een paar eisen die wij stellen aan een villa:
-zwembad + jacuzzi
-wifi
-gameroom
-zwembad met privacy
En als je echt aan je eisen vast houdt (wat je volgens mij altijd moet doen), dan zijn er opeens niet super veel vila's meer in Orlando. :lol:
Daar heb je gelijk in Patrick :p
@Michael, wat apart dat jullie voor juli zwembadverwarming regelen. Ik hou ook errug van warm water ;)