Navigon mobile navigator north america is in de aanbieding (€ 35,99) bij itunes. Heb deze app meteen op mijn iphone gezet is toch een stuk goedkoper dan een kaart update van Garmin \\:D/.
Afdrukvoorbeeld
Navigon mobile navigator north america is in de aanbieding (€ 35,99) bij itunes. Heb deze app meteen op mijn iphone gezet is toch een stuk goedkoper dan een kaart update van Garmin \\:D/.
Van Navigon dus? Hmm, ik wil de kaart van Noord Amerika voor mijn Navigon 40 Easy, maar die kost maar liefst € 129 !!!
Ik wacht nog maar even geduldig op een aanbieding. En als die niet komt gaat de oude TomTom met kaart van 7 jaar geleden gewoon weer mee, of koop ik ter plaatse bij de eerste beste walmart een nieuwe.
Heb een Garmin nuvi en wilde alleen een update van de kaart ging me rond de € 100 ,- kosten eigenlijk belachelijk voor alleen een update en dan zit europa er niet eens bij , nee daar moet je weer apart voor betalen.
Vandaar dat ik blij ben dat de app van navigon in de aanbieding was.
Heb hem nu altijd bij op mijn mobiel echt makkelijk ook als ik weer eens aan het shoppen ben en de weg kwijt ben wat me wel eens gebeurd is :-k
Nou, ik heb andere ervaringen.
Al 2 keer voor mijn Garmin (Europa) de USA en Canada (en laatste keer ook Mexico) op SD kaart via EBay besteld voor zo'n EUR 40 incl. verzenden.
De Garmin met lifetime update van de Europese kaarten kost zo'n EUR 200 to EUR 250.
Kan Tomtom niet aan tippen.
Knaapje
Heb ook via marktplaats een update van Usa gekocht voor € 25,- op sd kaart voor de Garmin.
(Had deze al gekocht voordat de aanbieding van Navigon er was )
Bij Garmin heb je wel lifetime updates alleen is dat naar mijn weten niet lifetime alleen maar tot zolang garmin updates verstrekt voor jouw model navigatie en dat is meestal maar zo'n jaar of 6,7.
Dit staat volgens mij op hun eigen site vermeld.
Klopt helemaal.
Dacht je dan dat het op jouw "lifetime" sloeg?
Wat heeft het nog voor zin om een navi van 7 jaar oud te updaten?
Knaapje
Ik persoonlijk vind het oplichterij om het dan lifetime te noemen.
Noem het dan " als we weer geld nodig hebben bij de firma en daarom vinden dat u weer een nieuw apparaat bij ons moet kopen garantie"
Lifetime is bij bv. zippo ook echt lifetime en niet 6,7 jaar.
Daarom staat er vaak ook niet alleen maar: "Lifetime Warranty", maar meestal ook ergens: "Limited Warranty". (of ergens:"Restrictions may apply")
Lifetime warranty zou technisch ook niet kunnen...
Daar zou je bedrijf helemaal aan ten onder gaan...
En dat Zippo dit ook geeft is ook een stuk gemakkelijker, die dingen zijn niet veranderd sinds de piramides...
Met electronica is dat natuurlijk een heel ander verhaal...
Tuurlijk heeft dat zin, wat veranderd er nu wezenlijk aan die GPS ??
De GPS van mijn vrouw die helaas recentelijk de geest gaf was ongeveer 10 jaar oud. En als je lifetime zegt moet je dat vind ik ook waar maken voor zolang er iemand is die de kaarten voor die GPS download en anders een voorstel doen om met korting een nieuwe te kopen.
Noem het anders gewoon geen "lifetime"