ik heb ook eens een gokje gewaagd en voor 6 mei (eerste hotel na aankomst in Miami) Holiday Inn & Suites Sunrise Ft. Lauderdale gewonnen voor $ 55 ex. tax. Normale prijs $ 103 ex. tax. Ben er blij mee.
Afdrukvoorbeeld
ik heb ook eens een gokje gewaagd en voor 6 mei (eerste hotel na aankomst in Miami) Holiday Inn & Suites Sunrise Ft. Lauderdale gewonnen voor $ 55 ex. tax. Normale prijs $ 103 ex. tax. Ben er blij mee.
Net gewonnen op Priceline
Priceline
Plaats: Fort Lauderdale
Datum geboekt: 03-05-2011
Voor periode: 21-10-2011 t/m 22-10-2011
Startbod: $54 (3* in Beach Area)
Verloop biedingen: Eerst op mijn CC-account: $54 niets... $56... niets, maar we kregen wel een countoffer van $15. Daarna op Linda's CC-account verder. Verhoogd met $3 in plaats van $2 en $59 geboden. RAAK!
Geaccepteerd bod : $59 ($73,46 inclusief tax)
Verkregen hotel (incl. ster en area): Sheraton Fort Lauderdale Beach Hotel, 3* in Ft. Lauderdale Beach Area
Normale prijs via hotel website: $209 (en $231,99 incl. tax)
http://www.starwoodhotels.com/pub/me...x.92762_md.jpg http://www.starwoodhotels.com/pub/me...o.87891_md.jpg
http://www.starwoodhotels.com/pub/me...r.92757_md.jpg http://www.starwoodhotels.com/pub/me...x.87907_md.jpg
Gisternacht een nachtje in Sarasota vertoeft in een via priceline gewonnen hotel:
4* Hyatt Regency Sarasota downtown
gewonnen bod geplaatst op 22 april j.l.: $60,- + tax/fees
mooi hotel, erg mooi zwembad, niet verkeerd hoor !
Op 4 mei 'gewonnen' via Priceline:
Plaats: Orlando
Hotel: Westin Imagine 4*
Wanneer: 17 sept - 20 sept (3 nachten)
Prijs per nacht: $83
Totaalprijs: $292
Biedingsverloop: geprobeerd via biddingtraveler te bieden met stappen van $5. Bij $75 kreeg ik een tegenbod van $95. Opdracht van biddingtraveler was om dan $85 te bieden. Niet gedaan maar zelf verder gegaan door telkens een free rebid zone toe te voegen en $2. Uiteindelijk toch nog tot $83 moeten gaan.
Prijs via website hotel en Expedia: $907 - $909
Ik heb op het forum gezocht maar heb echt geen idee. Wij reizen met 2 volwassenen en 2 kinderen 12 en 9 jaar. Als ik wil boeken via Priceline moet ik dan 2 kamers boeken of is het standaard in Amerika dat kinderen tot 17 jaar gratis bij de ouders op de kamer slapen? Alvast bedankt.
@ baluga:
Wij hebben afgelopen april met vieren op een kamer verbleven.
Er werd nooit een probleem van gemaakt. Eén enkele keer hebben we wel een toeslag van $30 moeten betalen, maar dat is nu ook geen bedrag om over te discussiëren.
Meestal is het inderdaad gratis tot en met 17 jaar, maar soms worden er lagere leeftijden gehanteerd. Er is ons echter nooit gevraagd hoe oud de kinderen zijn.
Ik denk niet dat het een probleem zal geven als je met vier op een kamer wil (grote steden zoals New York uitgezonderd of erg drukke periodes); mocht het onverwacht toch een probleem blijken zullen ze het nog altijd ter plaatse oplossen.
Wat je ook kan doen (maar dat hebben wij niet gedaan) is de hotels per mail contacteren zodra je weet welke het worden en expliciet naar twee queens vragen.
Wij hebben onze laatste 2 vakanties in Florida niets anders gedaan dan kamers via Priceline en hebben 2 kids van 15 en 11. Standaard wordt in principe een "King room" gereserveerd maar deze is altijd gratis omgezet naar 2 doubles. Zelfs in (voor ons ;)) tophotels als Hyatt Regency Coconut (Resort, Bonita Springs) en Renaissance (4*, Orlando).
Vandaag gewonnen 1 overnachting van 29 op 30 augustus :
Hyatt Regency Grand Cypress voor $70 + kosten = $86,87 oftewel €59 eurotjes.
Bloody hell wat een hotel :D
Ik heb afgelopen november 3 hotels bij Priceline gewonnen. Nu heb ik vandaag contact opgenomen met de 3 hotels en het verzoek gedaan voor een 3 persoonskamer of een kamer met 2 queensize beds.
Tussen deze 3 hotels zit het Travellodge Suites op Key West, deze heb ik gebeld. De dame aan de telefoon vertelde dat zij een standaard kamer voor ons gereserveerd hebben en dit is met 1 queensize bed. Ik kan een upgrade krijgen naar een 3 persoonskamer voor $ 100,00 per nacht excl. tax. (We hebben via priceline $ 70 per nacht betaald excl.)
Heeft iemand dit al eens meegemaakt? En weet iemand of mijn reservering bij priceline kan annuleren?
Nee, op de site van Priceline staat het volgende (vooral de onderste regel is voor jou van belang):
Can I change or cancel my hotel rooms?
We are unable to make changes to your reservation once it has been confirmed. The option to cancel a hotel reservation depends upon the policy presented at the time of your purchase.
If you have already reserved a hotel room, you can view the policy specific to your booking by visiting the Check Your Request section of our website.
Remember: Name Your Own Price® cannot be changed or canceled.