29 juli is het zover.. Eindelijk weer naar Orlando.. Maar kan je online inchecken dan? Zie nergens een button of zoeits op de site... We hebben wel comfort class..
Afdrukvoorbeeld
29 juli is het zover.. Eindelijk weer naar Orlando.. Maar kan je online inchecken dan? Zie nergens een button of zoeits op de site... We hebben wel comfort class..
Wij vertrekken maandag naar Orlando met Martinair, ook tockets via WTC.
Maar het online inchecken doe je dat gewoon via Martinair met je E-TIckets die je van WTC heb.Normaal doen wij dit nooit ,maar het scheelt je wel in de rij staan natuurlijk.
Maar ja nog 3 dagen en we gaan weer:lol:
Je kunt inloggen via de website van Martinair.
Net boven de velden waar je tickets kunt boeken, zie je 3 tabbladen: Tickets, Hotel&Auto en CHECK-IN. Gewoon ff op het laatste tabblad klikken.
Zojuist online ingechecked voor vlucht van morgen. Je kunt via www.martinair.nl (Tabblad checkin) inchecken. Als je met meerdere personen gaat kun je beter je boekingscode gebruiken. Dan zie je meteen al je medepassagiers. Door voor alle passagiers de benodigde gegevens in te vullen (persoonsgegevens, paspoortnr, verblijf in VS) weet je zeker dat iedereen wordt ingechecked. Doe je het per persoon op eticketnummer, loop je het risico dat er een niet lukt en dan moet je alsnog aan de balie gaan staan.
Info lees je op deze link
http://www.martinair.com/nl_nl/servi...rnet-check-in/
Je bagage kun je afgeven bij een bagegedepot op vertoon van je instapkaart, in vertrekhal 3, bij balie 20.
Succes!
Ook geprobeerd in te checken voor de vlucht van Martinair van morgen, maar helaas lukt het niet. Een telefoontje met Martinair geeft aan dat mijn man "ad random" er uit is gehaald door USA voor een extra check, waardoor het nu niet mogelijk is om via internet in te checken. Het aanvragen van ESTA ging maanden geleden zonder enige problemen, iemand hier al eens ervaring mee gehad??????
pzomerdijk bedankt voor de meerdere personen tip, ..
Astrid, fijn om te lezen dat het probleem is opgelost !
Wij mogen zondag (voor maandag)online inchecken (6pers) .Eerste keer met Martinair en na het lezen van alle ervaringen met martinair hoop ik dat het allemaal een beetje voorspoedig zal verlopen :-\"
Als je al mag inchecken dan heb je de helft van de mogelijke ellende al gehad. \\:D/
Nu nog even hopen dat de reis ook volgens schema verloopt. [-o<
Fijne vakantie.
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Florida en gaan vanaf dusseldorf via schiphol naar orlando.
Nu is mijn vraag moeten wij 2 keer inchecken in dusseldorf en op schiphol of moet dat maar 1 keer alleen in dusseldorf?
we vliegen vanaf dusseldorf met de KLM naar schiphol en vanaf Schiphol naar Orlando met Martinair.
Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft
Doen jullie nog even de groeten aan mijn dochter (met schoonzoon), die zit op dezelfde vlucht. Helemaal gestressed nu, want voor haar is dit wel een grote stap ! Zeker omdat ze met een kleintje gaat (onze kleinzoon van 10 maanden) en daarnaast onze kleindochter van 6 jaar (maar die is al eerder op zo'n vlucht geweest). Dus doe haar maar de groeten van MattRob en stel haar beetje gerust. Wij staan klaar op Orlando Airport om haar te onthalen :lol: ! Wij gaan morgen Atlanta verlaten, onderweg naar Valdosta en dag later naar Orlando !Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door silvia37
@tinekejoren;
Waren jullie op de hoogte dat je de vlucht Dusseldorf-Schiphol gewoon had kunnen skippen en rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Orlando had kunnen vliegen? Zelfde tarief, zelfde vlucht bij boeking via Duitsland Amsterdam ingeven ipv Dusseldorf.