Mooi dat je dat ff hebt uitgetest. Weten we dat ook weer!
Afdrukvoorbeeld
Mooi dat je dat ff hebt uitgetest. Weten we dat ook weer!
Bedankt voor de tip, vandaag bij de wallmart deed ik mijn pinpas onder in de kast, NO, daarna swipe en ik kon mijn pincode intoetsen en extra cashback opnemen. Dank voor de tip, Ta2 Gerrit..
Even (een domme) vraag: moet je bij betaling met de creditcard tegenwoordig altijd je pin gebruiken? Of gaat het nog met alleen een handtekening ?
Wij hebben nl. maar 1 creditcard die wel gekoppeld is aan onze gezamenlijke rekening maar op naam van mijn man staat. Als ik dus een keertje alleen wil gaan shoppen heb ik een probleem als je alleen maar een handtekening moet zetten.
En om voor die ene keer dat ik alleen ga shoppen een creditcard op mijn naam aan te schaffen vind ik ook weer zonde geld :-)
Een probleem heb je sowieso al.
Een creditcard mag alleen gebruikt worden door degene wiens naam erop staat.
Zelfs als je hem met pincode gebruikt ben je dus al in overtreding.
@knaapje;
Bedankt voor je bezorgdheid maar is geen antwoord op mijn vraag :-)
Dat is per winkel verschillend .
ik heb in amerika nog nooit mn pincode hoeven te gebruiken met mn creditcard.
Nou ja ach, voor die extra kosten hoef je het toch niet te laten? Ik meen 1 euro per maand extra, dus 12 euro per jaar? Heb je wel mooi een eigen kaart waarmee jij kan doen en laten wat je wilt - ofja... zo ongeveer dan ;)
Afgelopen vakantie dagelijks de CC gebruikt, maar nog nooit de pincode hoeven geven. Alleen tekenen, en soms zelfs dat niet (kleine bedragen, Potbelly en zo).
Maar een extra kaart is zowiezo wel handig, voor als de enige die je hebt geblokkeerd word (ervaring ), dan heb je i.i.g. nog backup. En zoveel hoeft dat niet te kosten. lijkt mij.
Ook wij hebben de cc dubbel puur voor back-up! Gelukkig nog niet voorgekomen, maar wel een prettig idee!