Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
Ik weet niet of mijn vraag hier goed staat maar ik doe toch maar een poging, wist niet waar ik em anders moest plaatsen.
We zijn aan het uitzoeken welke tickets wel willen. We willen naar Disney maar ook naar Universal. Nu denken we aan de volgende tickets.... http://www.attractionticketsdirect.d...l-combo-ticket Nu is onze vraag: We hoeven niet perce terug naar Epcot maar willen wel graag 2x naar MK..... kan die met deze tickets of moet je echt naar de 4 verschillende parken???
Andere optie is deze: ......http://www.attraction-tickets-direct...rlando-tickets Maar we vinden het prijsverschil wel erg groot en aangezien we toch tijd te kort gaan komen voor alles zijn de 14 dagen onbeperkte toegang niet echt nodig.
Ik hoop dat er iemand is die weet of t kan wat we graag willen........????
Staat er toch duidelijk? Maar wellicht is je Duits niet zo goed..
Citaat:
4 Tage Eintritt in Disney's Magic Kingdom Park, Epcot, Disney's Hollywood Studios und Disney's Animal Kingdom (pro Tag kann jeweils einer der 4 Disney Parks besucht werden)
2 Tage Eintritt in Universal Studios® Florida, Universal's Islands of Adventure® sowie Universal CityWalk® (Sie können zwischen den Universal Parks beliebig oft wechseln)
4 dagen toegang tot Disney. 1 park per dag naar keuze.
2 dagen toegang tot Universal (hopper dus toegang tot beide parken per dag)
Hoi Allemaal,
Voor mei 2014 staat onze 5 de Orlando vakantie vast. Vorig jaar zagen wij bij de ingang van Disney al de elektronische poortjes (Disney pas).
We hadden (nog) geen problemen met onze papieren kaartjes. Nu willen we weer onze tickets bij attractionticketdirect bestellen. Voorgaande jaren waren dit papieren kaarten, keurige service en niet duur.
Weet iemand of de papieren kaarten voor 2014 problemen op gaan leveren? of gaat attactionticketdirect ook elektronische passen leveren?
Problemen gaat het in ieder geval niet opleveren. Daar zit zij niet op te wachten, en Disney dus ook niet.
Ik kan alleen mijn ervaring delen: afgelopen zomer ook met papieren kaartjes (non-expiration, dus die hebben we al een aantal jaren) naar Magic Kingdom gegaan. Door medewerkers werden we keurig naar een aparte ingang verwezen en daar door een andere medewerker "ingecheckt" met een terminal die hij in zijn handen had. Daarbij de tip gekegen om even langs guest services te gaan om de kaartjes om te ruilen voor de nieuwe kunststoffen exemplaren. Tip! Dus geen verplichting, want we konden ook gewoon onze oude tickets houden, no problem!
Wij hebben ze uiteindelijk wel omgewisseld. Maar dat was meer omdat we onze kaartjes wilden upgraden met de plus-optie, dus toch bij een kassa of guest services langs wilden gaan.
Kortom: nee, het gaat in ieder geval GEEN problemen opleveren. Hooguit even wat tijd bij guest services doorbrengen (is ook gezellig).
Wat voor kaartjes attractionticketdirect gaat leveren? Geen idee. Dat kun je ze misschien het beste zelf vragen; even een mailtje naar ze sturen?
Bedankt voor je reactie.
Een goede tip om even langs de guest services te gaan!
Ik ben alleen nog benieuwd naar de plus optie upgrade? Heb wel iets gelezen over een test fase en 3 fastpass tickets, maar om eerlijk te zijn word ik nog niet veel wijzer van de info die ik gevonden heb.
Als extra info: wij maken gebruik van de 14dg hopp and more pass
Volgens mij is die plus optie (MyMagic+) alleen voor resortgasten tot nu toe (gaat misschien nog veranderen?). Ik ga in juni 2014 en verblijf in een Disney Resort. Via de website heb ik de kleur van mijn armbandje al kunnen kiezen en 60 dagen voordat we gaan is het mogelijk om fastpassen te reserveren (3 per dag/park). Inplaats van het armbandje kunnen we ook nog ons kaartje (met plus opties) gebruiken heb ik in verschillende blogs gelezen. Ben heel benieuwd, lijk me erg handig zo'n armbandje waarmee je alles kan.
Nog ter info: Afgelopen september had een van ons nog een papieren kaartje (via attractiontickets direct) en die hebben we de eerste dag nog voor binnenkomst omgewisseld voor een plastic versie. Wel zo makkelijk want dan kan je iig bij alle poortjes naar binnen.
Ik bedoelde met de upgrade met de plus-optie dat ik base-tickets had (alleen bezoeken aan de grote parken) en dat ik daar bezoeken aan de zwemparken, disneyquest etc aan wilde toevoegen. Dus van Base-ticket naar Base+Waterpark fun & more. Ik had 7-daagse non-expiration Base-tickets en de 7 plus-bezoeken-upgrade kostte me me maar iets van $60 per ticket, zo'n $8 per bezoek. No-brainer!!
Ja een beetje verwarrend zo. Ik had begrepen dat Michael het over de upgrade voor de "fun opties" (zwemparken en Quest) had. Maar Ivon heeft het over de 3 fastpasses die je kan toevoegen en dat gaat dan weer over de MyMagic+. Zijn dus twee verschillende dingen. De MyMagic+ is overigens gratis (inbegrepen) en de fun opties zijn dat niet.
Bedankt, het is voor mij duidelijk.
Ik ga de tickets, zoals voor ons gebruikelijk bij ATD bestellen. Een upgrade is dan niet nodig (= incl.) Wij willen 14 dg onbeperkt in en uit de parken kunnen ;-)
De tip om langs de guest service te gaan, neem ik zeker mee. Al is het alleen maar dat we langs ieder poortje binnen kunnen.
@Mushu is de MyMagic+ optie voor alle Disneyresorts?