Ik heb op de HTC (Android) al een tijdje een Sunpass app, maar deze is veel uitgebreider, Ik kan alleen maar de rekening aanvullen, dus niet de auto invoeren en zo.
Toch maar een I-phone kopen dan :o
Afdrukvoorbeeld
Ik heb op de HTC (Android) al een tijdje een Sunpass app, maar deze is veel uitgebreider, Ik kan alleen maar de rekening aanvullen, dus niet de auto invoeren en zo.
Toch maar een I-phone kopen dan :o
Wij hebben vorig jaar juli twee en een halve week door Florida rondgereden met een auto van Alamo en ook gebruik gemaakt van de Sunpass poorten. We hebben tot nu toe nog geen rekening van de tol gehad van Alamo, dus we hebben een vaag vermoeden dat ze ons vergeten zijn:cool: of dat er iets anders mis is gegaan in hun administratie. Of zijn er meer waarbij dit zo lang heeft geduurd? We zijn maar niet van plan om slapende honden wakker te gaan maken, we wachten rustig af..:rolleyes:
Dat zou ik ook doen :p
Ik weet het, het klinkt stom, maar ik blijf het allemaal niet kunnen doorgronden met die tolwegen.
Wat is nu wijsheid om te doen.
Wij hebben twaalf dagen een minivan gehuurd via Alamo.
Wat is nu het makkelijkste?
Mijn ouders van in de 70 reizen ook mee en het moet dus zo simpel mogelijk zijn.
Wat is jullie eenvoudige advies?
Het eenvoudigste is gewoon wegrijden en nergens op letten, zeker bij Alamo. Mocht je een tolpoort passeren, wordt je automatisch aangemeld en draai je mee in het programma. De deelname ($2,95p/d -max $14,75 nu) en de tolgelden worden vanaf dat moment op je CC afgeschreven, al kan dat even duren (zie boven)
Passeer je de hele vakantie geen tolpoort, gebeurt er niks.
Is niet stom hoor, de meest eenvoudige oplossing is helemaal niets doen en gewoon door de tol heenrijden. Alamo zal dan max 15$ berekenen op je CC + de tol kosten natuurlijk. De goedkope manier is om te werken met een Sunpass sticker deze koop je bij bv de Publix of eventueel hier alvast op het forum. Deze optie is goedkoper 5 $ maar je moet dan wel zelf de auto aanmelden en een account aanmaken (deze sticker is niet direct geactiveerd) je kan het wel alvast vanaf Nl doen dan even je kenteken toevoegen. Ik zelf zou voor die paar Dollar en je geeft zelf al aan zo simpel mogelijk gewoon lekker door de tol heenrijden en Alamo laten afschrijven.
Mooi. Dank jullie wel. Helder verhaal.
Ik ga dan voor die 12 dagen niet lopen rommelen met aanmeldingen etcetera.
Ik laat het door Alamo verrekenen voor beide auto's. Dat bedrag op een hele vakantie maakt dan ook niets meer uit.
Gemak dient de mens...
Nog een kleine vraag.
Ik heb begrepen dat er één toll weg is waar je enkel nog 'digitaal' kunt betalen. Klopt dat? Welke is dat?
Dat is de Florida Turnpike (Orlando-Miami), maar ook daar heb je geen hinder van, want je betaalt "by plate" als je het Alamoprogramma volgt, ook daar.
Blijkbaar is er ergens in het proces van jouw huurauto - tolpoort - sunpass administratie - aanlevering bij Alamo - doorbelasting aan jou iets niet helemaal goed gegaan.
Niets aan doen. Geniet ervan en niet meer aan denken.
http://www.benlinders.com/wp-content...r-Services.jpg
Kreeg vandaag een e-mail van holiday cars ( heb in het verleden 1 keer bij hun geboekt ), ze hebben dus een doorstart gemaakt, zitten nu in Amsterdam en er zijn een aantal veranderingen door gevoerd:
De belangrijkste veranderingen:
- Nieuwe website
- Gespreid betalen
- Groter aanbod huurauto's
- Gratis annulering
- Geen Credit Card kosten
- Nieuwe klantomgeving
- Nieuwe contactgegevens
We zullen zien hoelang ze blijven.