Wij willen in NL een nieuwe Tomtom aanschaffen met de live functie en dan een usa kaart bijkomen. Klopt het nu dat je dan in USA ook gratis hiervan gebruik mag maken of moet je daar dan toch voor betalen???
Afdrukvoorbeeld
Of het gratis is durf ik niet te zeggen.
Ik heb onlangs de tomtom 950 (met 1jaar gratis)live gekocht maar er werd mij verteld dat live helaas niet voor de usa was, zou mooi zijn als dit nu wel blijkt te zijn...
Klopt ik heb de live 950 ook maar die aparte functies doen het niet in de usa.
Vorig jaar althans.
Ben nu drie keer in Florida geweest, één keer zonder navigatie, twee keer met, een (oude) TomTom 910 waar ik dus de USA kaart apart aangeschaft heb.
Beviel me prima, als ik nog aan die ene keer zonder navigatie denk, we kwamen 's nachts aan in Orlando en moesten naar de International Drive.
Wát heb ik gezocht, de snelwegen zijn pikkedonker, alles donker, dikke stress, maar uiteindelijk natuurlijk gevonden, achteraf lach je er om.
We zijn wel verwend tegenwoordig met al die nav.systemen.
Op dit moment hebben we een TomTom 950 waar dus al een USA kaart in zit en gaan in augustus weer richting Florida, nu richting Key West.
Groet, Arie.
ik heb ook een oude tomtom 910 maar daar zit de amerika kaart standaard in. is wat ouder maar brengt me elk jaar waar ik heen wil. gr arno
Bij mediamarkt Mio Spirit 475 aangeschaft. Voordeel van dit systeem is dat je kaarten kunt huren. Wij 'huren nu een kaart voor een maand voor €20,-
Hier het zelfde nog een oude G910 met wel een update van de kaart maar werkt goed hoor, gene problemen mee.
http://www.jouwtomtom.nl/forum/index
Alles over TomTom, ook veel over Florida te lezen, als je de Googlezoek functie gebruikt en deze dus op Florida laat zoeken....:grin: