Op Tampa Airport kreeg ik ook gewoon een slutel mee, maar had wel een upgrade te pakken!
Gr
Anthonie
Afdrukvoorbeeld
Op Tampa Airport kreeg ik ook gewoon een slutel mee, maar had wel een upgrade te pakken!
Gr
Anthonie
Ook wij zijn tevreden Alamo klanten. Wij hebben dat lampje ook een keer meegemaakt en kregen meteen een nieuwe auto met een upgrade erbij\\:D/.
Wij hebben pas drie keer bij Alamo gehuurd, en gelukkig geen problemen gehad.
Da's een prima auto..
wij hebben nu 2x bij alamo gehuurd, en 2x geen klachten
Wij hebben alle vakanties een auto van Alamo en zijn supertevreden.
Nooit geen problemen gehad, tot de laastste vakantie. Toen verloor mijn man op de Florida Mall zijn geld en de autosleutels. We waren op weg naar het vliegveld dus alle bagage zat er in. Mijn man heeft Alamo gebeld en ik ben bij de auto gebleven. Er kwam na een uur wachten een sleepwagen van Alamo en die maakte de auto open met een keg en een haak en zette de wagen op de sleepwagen. Ons heeft hij met bagage en al afgezet op Orlando International Airport. Wij hoefden ter plekke niets te betalen, wat fijn was, want we hadden ook niets meer. Thuis kregen we een leuke rekening, maar we waren blij dat ze ons zo geweldig geholpen hebben. Wij zullen altijd bij Alamo huren, alleen al vanwege deze service.
Ferret, ook wij hebben geen problemen gehad zoals eerder gezegd.
Wil je vermelden wat het probleem met de sleutel verliezen je gekost heeft bij Alamo. Vooral omdat je er ook tegen kan verzekeren met de Road Assist plus.
Kunnen we mooi vergelijken kosten versus verzekeren.
M.b.t. banden wisselen is dit wel eens vaker gemeld, bv. gat in band door spijker kost $25,- bij bv. de Walmart.
Bedankt alvast.
Op de sleutel van Alamo stond dat, indien je de sleutels zou kwijtraken, dit $200 zou kosten.....
$200 dollar voor de sleutel alleen zou kunnen kloppen. Wij zijn natuurlijk ook nog weggesleept en afgezet op het vliegveld. Wij moesten over de $400 betalen.