Dat is meestal zo omdat de verhuurmaatschappijen op de vliegveldlokaties een hoop meer geld kwijt zijn. Bijvoorbeeld de parkeerkosten die zij daar moeten betalen.
Afdrukvoorbeeld
Dat is meestal zo omdat de verhuurmaatschappijen op de vliegveldlokaties een hoop meer geld kwijt zijn. Bijvoorbeeld de parkeerkosten die zij daar moeten betalen.
Zit er bij die "goedkopere prijzen" wel alle verzekeringen die wij als Europeanen nodig hebben in Amerika ??
Rechtstreeks bij de verhuurder in Amerika boeken lijkt ook altijd goedkoper echter zit daar geen verzekering bij inbegrepen en dan ben je uiteindelijk dus veel duurder uit.
Vreemd. Als ik op USAReisen zoek op Miami bij bijv. Alamo dan maakt het voor de prijs niet uit welk verhuurstation ik kies..
Ik heb gekeken bij Enterprise omdat zij in de buurt zitten van ons hotel.
Je betaalt bij hen meer als je op 't vliegveld (Miami) huurt dan op de andere lokatie.
Dit was volgens mij een kleine week geleden, voor een SUV.
Ik zal 't in het weekend nog 'ns opnieuw invoeren!
Ben nu net thuis van m'n werk en heb er nu ff geen zin in ;)
Heb 't toch even opgezocht want ik was benieuwd of ik me vergist had.
Het gaat om een verhuurperiode van 2 weken in maart voor een SUV Intermediate.
Enterprise: lokatie Doral = 671, 88 Dollar
Enterprise: lokatie vliegveld = 1025,35 Dollar
Een verschil van 353,47 Dollar en volgens de huidige koers is dat zo'n 241 Euro - althans volgens de website van 't GWK.
Ik zie nu wel dat er inderdaad verschil zit in het pakket van het ene verhuurstation en het andere, wat deze verschillen precies inhouden is me eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk en ook niet waarom ze er zijn!
Op 't vliegveld betaal je bv "Florida surcharge" maar op lokatie in Doral wordt dit nergens genoemd.
Wat echter wel opvalt is dat het basis verhuurbedrag in Doral 589,98 Dollar is en op Miami Airport 778,00 Dollar.
Verschil puur op het basis-tarief is dan`180,02 Dollar.
En da's zo'n 120 Euro ...
Maar kijk je dan op de .com site, want daar zitten de verzekeringen (volgens mij) niet bij.
Maar ik zie ook inderdaad verschil per afhaal locatie.
Ja, ik ben gewoon naar de officiële site van Enterprise gegaan, twee windows naast elkaar geopend en alles hetzelfde ingevuld behalve dan het verhuurstation.
Ik vroeg me vooral af of mensen hier ervaring mee hebben of het wisten, wat er eventueel voor nadelen aan zouden (kunnen) zitten enz.
...niet meer doen, zou ik zeggen. Ga naar de officiele site van een verhuurbedrijf dat pakketten verhuurt voor de europese klanten, dus inclusief alle kosten en verzekeringen.
Zoals Jeroen al schreef, deze tarieven zijn voor Amerikanen je zult een rare pijp roken als je bij aankomst een flinke schep geld bij moet betalen, wil je niet onverzekerd rondrijden.
De tarieven die Enterprise zijn onvergelijkbaar met die voor de europese markten.
http://img821.imageshack.us/img821/5205/enterprise.png
Uploaded with ImageShack.us
Teleton (ea) , dankjewel voor je uitleg!! Het was ook bijna te mooi om waar te zijn en als ik ergens geen zin in heb is het om onvoldoende verzekerd rond te rijden. Nee dank u!