Zelf heb ik ervoor gekozen om het direct te betalen. Geen idee wat de betere optie is. Maar ik denk dat het niet voor niks 'Pay now & save' heet.
Ter plaatse betaal je in $$$
Afdrukvoorbeeld
Zelf heb ik ervoor gekozen om het direct te betalen. Geen idee wat de betere optie is. Maar ik denk dat het niet voor niks 'Pay now & save' heet.
Ter plaatse betaal je in $$$
Ik denk dat 'Pay now & save' een betere keuze had geweest, nu wordt je cc bij aankomst behalve voor de borg, ook voor het huurbedrag gereserveerd en dat zal ongetwijfeld gevolgen hebben voor de bestedingslimiet van je cc...
plus je weet hoeveel je auto je gaat kosten...Nu zit je in de onzekerheid(??) over wat de $$$ gaat doen, wat in je voor- of nadeel kan zijn.
Ook wij hebben gekozen voor "pay now". Je weet wat je dan kwijt bent en je hebt een beetje korting.
Wij hebben ook gekozen voor Pay Now.
Je weet nu wat je kwijt bent en kan het niet meer tegenvallen.
Hmm,
Toch nog even nagekeken of ik een international drivers permit moet hebben (zou je maar overkomen daar) maar volgens mij zit ik safe:
Dit staat in mijn contract:
Citaat:
Driving License requirement
Full and Valid Driver’s Licence from country of origin, Passport and credit card in renters name.
For rentals in the State of Florida an International Drivers Permit is also recommended for each driver of the vehicle. The
International Drivers Permit must be issued by the driver’s country of residence
Dus niet verplicht alleen recommended, heb trouwens maar een keer zon ding gekocht 20 jaar terug, weggegooid geld was het want niemand vroeg erom.
Alle andere 7 keren in de US nooit zon ding genomen.
Trouwens een vraag die ik hier eerder had gesteld staat ook netjes in mijn contract beantwoord.
Moet die maar eens beter gaan lezen, gaat een wereld voor je open. :)Citaat:
Fuel PolicyThe fuel level of the vehicle at time of rental will be full. Unless fuel is included in the Rate Product*, Renter may return the vehicle
with a full tank of fuel or pre-pay for a full tank of fuel at the time of rental at the rate provided at the renting location. If the Renter
selects the pre-paid fuel option, no refunds will be given for unused fuel. If the Renter does not return the vehicle with a full tank
of fuel or select the pre-paid fuel option, the Renter will be charged to return the fuel tank to full at a rate provided at the location to
which the vehicle is returned.
Bedankt. Ik zat nog steeds te twijfelen of ik een international drivers permit zou gaan halen.
Ik ga ook even de regels goed lezen als ik een auto huur bij Alamo later deze week.
weet iemand van deze fee "concession recoup fee", deze werd apart berekend, was niet veel maar wat houd dit in?