Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
Klopt het is inderdaad een giftshop maar als je binnen komt zit ze meteen recht want ze verkoopt de tickets vanuit daar. Luister mensen jullie hoeven natuurlijk niets te kopen ik heb het alleen op het forum neer gezet hoe ik het heb gedaan en wat het mij heeft gekost. Wij zijn met een familie van 6 .Ook de universal daar gehaald moest ik 135 dollar voor betalen voor 2 dgn base ticket. Het heeft mij een hoop geld gescheeld en ik zeg altijd kijken kost niets .
@michael het waren kaarten met waterpark 2 stuks typhoon en blizzard en je hebt 14 dagen na eerste binnen komst.
De truc achter deze kaarten is dat je uit de uk moet komen omdat deze kaarten alleen voor uk gasten bestaan.
Maar dat wordt nergens gevraagd en ze zien ook niet aan je .Geen tour en timeshare.
Nogmaals het heeft mij een hoop geld gescheeld dus iedereen moet het voor zichzelf beslissen.
Hoi Rob,
Bedankt voor je duidelijke reactie.
Je hebt helemaal gelijk, en fijn dat jullie er oveel plezier van hebben gehad. En iedereen mag het helemaal voor zichzelf beslissen.
Maar als modertor op het Florida Forum bewaak ik ook de huisregels, en in eerdere discussies over dergelijke kaartverkoop hebben we bepaald dat dit in het (te) grijze gebied zit waar we als Florida Forum niet heen willen. Het grijze gebied van illegale kaart(door)verkoop. Dus berichten daarover plaatsen is verder niet toegestaan.
Ik hoop dat je ons standpunt daarin kunt begrijpen.
Als je hier vragen of opmerkingen over hebt, dan hoor ik dat graag in een privébericht (zie rechtsbovenin het forum).
Begrijp ik nog steeds niet welke kaarten je had. Mocht je 14 dagen naar alle parken (inclusief waterparken en Disney Quest) en hoppen. Want dan is het spotgoedkoop. Alle Disney kaarten zijn nl 14 dagen geldig va eerste gebruik (tenzij je no experiation hebt of jaarkaarten) en als je waterpark fun & more optie er bij neemt mag je ook nog naar alle waterparken (dat zijn er inderdaad 2) en naar Disney Quest. Daarnaast moet je ook nog extra betalen voor het hoppen (meerdere parken kunnen bezoeken op dezelfde dag). Dus ik wil graag weten hoeveel dagen mag je in de parken (in die 14 dagen), zat de fun optie er bij en mocht je hoppen.
Hoi. Kent iemand Knowbeforeyougo.com. Je kunt daar tickets bestellen en betalen en dan gewoon ophalen als je in Orlando bent, maar dat zou betekenen dat ik ze nu (aug) moet betalen terwijl we pas met kerst naar Orlando gaan. Is dit betrouwbaar. Heeft iemand dit al eens gedaan?
Ik ken ze niet.
Een vlugge blik op hun site levert alleen maar prijzen op die vrij gangbaar zijn bij de diverse ticketverkopers in Orlando/Kissimmee.
Waarom zou je ze zover van tevoren bestellen en betalen als je ze ter plekke kunt betalen en meenemen? Of zie je een echt speciale aanbieding er tussen?
Zie bijv.:
http://www.greatorlandodiscounts.com/
Ik dacht dat het een goed aanbod was: 5 dagen Disneyparken + 2 dgn Universal voor $399,- ....
Kost bij de door mij gegeven link (Billy Boy's) $273,95 plus $ 125,81 ofwel $399,76
Is gewoon een gangbare prijs.
daarnet online op de disneyworld website de tickets besteld voor de halloween party in oktober
4 personen..4 tickets... maar dan ik voer de CC in en op het moment dat ik op de bevestiging druk zie ik dat het bedrag afwijkt
stom stom...te laat !!!
uit de mail die ik krijg blijkt dat er 8 tickets zijn gekocht !!!!!!
werd zo toch wel even benauwd moet ik zeggen....
wat ging er mis ...geen idee
direct gaan zoeken achter een telefoon nummer
en ja, hoor disney zou disney niet zijn en helpt me heel netjes uit de brand
de 8 tickets zijn ondanks de ticketvoorwaarden die daar op tegenspreken gecancelled
en er zijn 4 nieuwe tickets aangemaakt
alleen deze zijn niet uit te printen vanwege de wijziging, en de enigste keuze is WILL CALL
maar goed dat is geen probleem ,reden te meer om de eerste dag eens lekker downtown te gaan naar de guestservice;)
ze hebben me iniedergeval keurig geholpen
dikke pluim voor disney:D
Hallo,
ik heb een vraagje!
als je een disney magic your way ticket heb geboekt, dus zonder hopper en je wilt smorgens naar MK, smiddags je hotel in en savonds naar wishes ben je dan 2x kwijt, of omdat je op 1 dag 2x hetzelfde park bezoekt gewoon 1x?
bedankt alvast!
1x. Zonder hopper mag je ook geen ander park in met je ticket (op 1 dag). Dus een ticket zonder hopper geeft toegang tot 1 park per dag en je kan dus nooit meerdere dagen op 1 dag verbruiken.